Gå til innhold

"Underground" det nye ultra/extreme/super?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Underground er et knall spill. De har beholdt den intense fartsopplevelsen og lagt til modding av bilene. De som liker japanske biler med ventilpoffere vil like dette spillet. Selv leser jeg ofte bilmagasiner som jeg kjenner igjen i spillet. Det er jo kult å modde din egen bil og få det på coveret til ditt favorittmagasin. Jeg følger også litt med på streetracingmiljøet i norge, selvom det er forløpig veldig lite. Det _kan_ ha noe med bilavgiftene til dette landet å gjøre. :mad: Det er vel ikke til å legge skjul på at dette er et konseptspill og forutsetter at du forstår eller liker litt hva dette går ut på. Jeg vil tro at de som liker biler og de som liker å modde pc fort kan like dette spillet.

Lenke til kommentar
bås...enig med skyttt forøvrig, jeg mener, jeg digget HP2, men underground? NOPE

hvordan kan du digge HP2 og ikke NFS:U?

HP2 er jo mye et mye dårligere og basic bilspill enn NFS:U... Er det bare det at du ikke takler at et basic arcade bilspill har et par små morsomme funksjoner som gjør det litt ekstra gøy?

Fartsfølelsen mener jeg er mye bedre i NFS:U enn HP2, morsomt med litt andre biler enn de samme de har brukt i alle de andre NFS spillene, og et litt annerledes kjøremiljø enn de samme picturesque middelhavsområdene der solen skinner osv..

Lenke til kommentar
bås...enig med skyttt forøvrig, jeg mener, jeg digget HP2, men underground? NOPE

hvordan kan du digge HP2 og ikke NFS:U?

HP2 er jo mye et mye dårligere og basic bilspill enn NFS:U... Er det bare det at du ikke takler at et basic arcade bilspill har et par små morsomme funksjoner som gjør det litt ekstra gøy?

Fartsfølelsen mener jeg er mye bedre i NFS:U enn HP2, morsomt med litt andre biler enn de samme de har brukt i alle de andre NFS spillene, og et litt annerledes kjøremiljø enn de samme picturesque middelhavsområdene der solen skinner osv..

jeg syntes det var mer fartsfølelse i HP2...ikke spør hvorfor, siden alle mener NSF:U hadde mer...

musikken var bedre! mye bedre...liker ikke den derre "wanna be gangsta from da hood" musikken (med mindre du vokste opp i South Central LA, Harlem, eller brooklyn, ikke prøv å virke gangsta, det ser, og høres bare idiotisk ut...;) )

liker kjøring på landeveien bedre mener jeg...all neon belysningen = for forbanna glorete...og du kan jo speile deg i asfalten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...