haccashan Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Har laget en mal i word hvor folk skal kunne fylle inn tekst selv i det tomme feltet. Hvordan kan jeg låse annet teskst i dokumentet slik at det hverken flytter på seg eller kan redigeres? På forhånd stor takk for hjelpen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Skjermkopi av originaltekst - og lime inn som bilde. Lenke til kommentar
haccashan Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Takk for innspill. Lite dårlig spesifisert av meg..det skal kunne fylles inn på PC. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 https://www.extendoffice.com/documents/word/508-word-lock-parts-of-document.html Lenke til kommentar
haccashan Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Tusen takk. prøvde meg litt nå, men da låser all tekst seg og jeg får ikke skrevet inn noe som helst noens steder. Tenkelig at jeg har oversett noe. Skal prøve igjen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Det er veldig tvetydig hva du egentlig er ute etter. Først skal du låse teksten, og så skal du plutselig ikke låse teksten likevel ? Lenke til kommentar
haccashan Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2018 Dessverre så kom det nok ikke tydelig frem. Standard tekst i dokumentet skal forbli og ikke kunne redigeres. Tomme felter i dokumentet er til for at folk skal kunne skrive inn sine kommentarer. Et skjema som skal fylles ut digitalt og sendes til meg pr epost. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Tomme felter som i "forms", eller bare et vanlig område på siden? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Creating Forms in Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå