Dimm Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 maskinen min har begynt å stoppe i 2-3 sec med noen minutters mellomrom før den forsetter som normalt noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) overklokket? skjekk temp! har du skjekket for virus og spyware? hvis ikke dette nytter så er det bare en ting og gjøre: FORMATER Endret 17. desember 2003 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har du skrudd på strømstyring på harddisker på 1min eller noe i den duren? Da vil det jo ta litt tid før ting skjer. Det kan også være ting som foregår i minnet, siden du sier det kom over tid så sjekk som kake_fredrik sier etter spyware. Dette gjøres med f. eks. AdAware eller Spybot. Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hmmm,Tanken om hard disk problemer slår meg med en gang.Hadde de symptomene med en av de berømte 75 gxp diskene til ibm. Sjekk diskene dine..Prøv og bytt om på kablene eller om du har mulighet for det sjekk med en annen disk til os.. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har overklokket, men jeg vet den er stabil på den hastigheten jeg kjører den på nå (har kjørt den på det i over et år og den har alltid vært stabil) CPU-tempen er ikke noe problem, den ligger på 38°c idle og 43-44 load ang. ad/spyware så tror jeg det ikke er noe av det i win2k som jeg kjører Jeg har Norton Antivirus 2003 som er 100% oppdatert så det er tvilsomt at det er et virus som skaper problemer Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) fant problemet.. av alle ting så var det mplayer.exe som hadde kopiert seg 2-3 ganger i prosesser og hadde noen uenigheter, alt ordnet seg når jeg fikk lukket alle sammen Edit: skriveleif Endret 18. desember 2003 av Dimm Lenke til kommentar
rwu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 overklokket? skjekk temp!har du skjekket for virus og spyware? hvis ikke dette nytter så er det bare en ting og gjøre: FORMATER har mange ganger lurt på om det er mange som tror at løsningen på et hvert liten fillesak er formatering...? ser til stadighet i programvare/windows at mange istedet for å bidra med ei løsning, kun foreslår formatering... tenk nå på de stakkars nOOb's(eller hva det er dere "experter" kaller dem) som går på den formaterings-posten din.... uansett... vent nå med å poste slike forslag -i hvertfall til andre har fått sjansen til å hjelpe... formatering er siste utvei -ikke noe man trenger gjøre en gang i uka... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 formatering er siste utvei -ikke noe man trenger gjøre en gang i uka... Hør hør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå