andrvas Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Har en Golf VII som jeg kjøpte brukt i vår. Standard alu VW felg levert med bilen, sommer og vinterdekksett. Hjulboltene er sånne tyverisikre greier, og mangler rette verktøyet. Pluss mutterne ser ikke så bra ut. Så jeg vil bytte alle hjulboltene. Men usikker på boltlengde og størrelse, hvor kan jeg finne dette? Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Reis til en Volkswagen-forhandler, så fikser de nye bolter til deg. Der har de rett verktøy også. Er de greie, så bytter de bolter for deg på sparket også Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 De skulle ha 77 kr per bolt. Tenker de kan kjøpes billigere på nett eller andre steder. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Vianor, Dekkmann, andre dekkforretninger? Jeg betalte 25 kroner pr. stk. på Vianor sist jeg hadde behov for nye. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Min erfaring: Biltema sine bolter blir fort stygge (3-4 år), og er gjerne de samme som selges hos noen dekkforhandlere, bare at de er mye dyrere hos forhandlerene. Kvalitetsmessig er nok originalbolt evt. (McGard eller noe) det beste. Ville bare kjøpt original. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå