Gå til innhold

Apple reklame for 12' og 17' powerbook

It's me

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt, tro meg. Har lett i ca 30-45 minutter, men har nå gitt opp.

For lang tid tilbake var det en link i en tråd om en Apple reklame som er inmari stilig. Denne skulle jeg gjerne hatt på skolen, og spør derfor pent om noen vet hvor jeg finner den. Den handler om: En høy basketballstjerne tar frem sin 12' Powerbook på flyet, og føler seg flott. Ved siden av sitter dvergen fra Austin Powers. Han tar så opp sin 17' Powerbook. "Apple now present the new 12' powerbokk, and the 17' powerbook.

Noen som vet hvor? Det ville vært kjempesnillt og flott for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Ligger ikke den på apple.com da? Har sett den et par ganger også, den er stilig. Mye bedre enn de reklamene med innleide folk som står og snakker om hvor god deres mac er. Noen som så oscar utdelingen 2002? Der var det en gutt som var på en film der "tilfeldige" ble plukket opp fra gaten og skulle fortelle om en film eller filmopplevelse. Så en gutt der, som også spillte en "tilfeldig" i en mac reklame. Huff, arrangert tull.

Lenke til kommentar
Mye bedre enn de reklamene med innleide folk som står og snakker om hvor god deres mac er. Noen som så oscar utdelingen 2002? Der var det en gutt som var på en film der "tilfeldige" ble plukket opp fra gaten og skulle fortelle om en film eller filmopplevelse. Så en gutt der, som også spillte en "tilfeldig" i en mac reklame. Huff, arrangert tull.

Hvis det er Apples "Switch" reklamevdu viser til så er da den faktisk "ekte". En 4-5 måneder før kampanjen startet averterte Apple på sine sider etter folk som hadde byttet plattform og ba disse om tilbakemeldinger på sin opplevelse. En del av disse igjen ble kontaktet for å høre om de var interessert i å være med på en kampanje. De måtte selvsagt(?) skrive under på at de ikke ville snakke stygt om Apple/Mac i ettertid og ble så intervjuet sammenhengende i en 4-5 timer eller noe sånt.

Når man har snakket om sine Mac og sin tidligere PC-PC i 4-5 timer og dette etterpå redigeres ned for å være mest mulig fordelaktig for Apple blir det nødvendigvis ganske tendisiøst.

Så arrangert? Nei. :no: Tåpelig? Kanskje... :roll:

En av de deltagende Ellen Feis (var det ikke det hun het) virket på mange som om hun var "stein" under intervjuet(!) og hun ble noe av en kultfigur på nettet en stund etterpå... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...