Bone Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hei, Muligens denne er veldig feilplassert, men usikker på hvor den skulle.. Har noen benyttet seg av tilbudet om å kjøpe en sånn utvalgt Samsung-TV og få Samsung S9 på kjøpet? Kjøpet måtte gjøres innen 30/9. Check. Registrering må skje innen 31/10. Check (1/10). Har så fått automatisk svar om at jeg vil motta telefonen 14 dager etter at jeg har fått en "bekreftelse på godkjent registrering". Så, denne mailen fikk jeg 1. oktober, men ikke fått noe svar etter dette. Tok slik "bekreftelse" lang tid hos dere? Er ganske så sikker på at alt jeg har gjort er riktig, og jeg har scannet og sendt med både kvittering og serienummer. Vil man få beskjed hvis man IKKE har gjort ting riktig, eller vil ting bare ikke bli besvart. Synes det er litt rart at jeg ikke har hørt noe etter 14 dager +. Noen med noe erfaring? Lenke til kommentar
Erwik Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Lurer på akkurat det samme som deg. Dato på kvittering er 28.09, og registrerte kjøpet 01.10. Fikk samme automatiske svar, men har ikke hørt noe mer etter det.. Lenke til kommentar
Erwik Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Kontaktet idag Veddesta som håndterer kampanjer for Samsung. Fikk svar om at registreringen var godkjent, og produktet lå til plukk/pakking. Skulle få ny beskjed når varen ble sendt fra lager. Endret 16. oktober 2018 av Erwik Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Kikket på siden jeg også, men foretok meg ikke noe. Ringte du eller sendte du mail? Lenke til kommentar
Erwik Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Sendte mail som ble videresendt internt hos dem. Fikk svaret fra [email protected] Lenke til kommentar
Roghag Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Hei, Muligens denne er veldig feilplassert, men usikker på hvor den skulle.. Har noen benyttet seg av tilbudet om å kjøpe en sånn utvalgt Samsung-TV og få Samsung S9 på kjøpet? Kjøpet måtte gjøres innen 30/9. Check. Registrering må skje innen 31/10. Check (1/10). Har så fått automatisk svar om at jeg vil motta telefonen 14 dager etter at jeg har fått en "bekreftelse på godkjent registrering". Så, denne mailen fikk jeg 1. oktober, men ikke fått noe svar etter dette. Tok slik "bekreftelse" lang tid hos dere? Er ganske så sikker på at alt jeg har gjort er riktig, og jeg har scannet og sendt med både kvittering og serienummer. Vil man få beskjed hvis man IKKE har gjort ting riktig, eller vil ting bare ikke bli besvart. Synes det er litt rart at jeg ikke har hørt noe etter 14 dager +. Noen med noe erfaring? Svar fra Rogern: Fikk ikke noe bekreftelse på epost, bare en beskjed når den ble levert til posten, tok vel omtrent 7-10 dager totalt. Jeg har nå byttet inn TVèn i en Panasonic OLED, spent på om de kommer til å kreve tilbake telefonen Endret 17. oktober 2018 av Roghag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå