Wshor Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har tenk å bestille meg en MP3-spiller fra www.amzone.com og noe annet stasjh. Men når jeg skriver inn andressen jeg vill ha varene levert til får jeg opp: "*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination." Jeg leste på erfaringen fra MP3-spilleren ([url="https://prisguiden.no/vis_produkt.php?view=erfaringer&product_id=14302&id=4853"]Erfaringer![/url]) jeg er interisert i og der var det en som hadde kjøpten sin via www.amazon.com. Jeg håper at det er noen som vill dele sine erfaringer med amazon.com og fortelle meg hvordan de får betilit tingene sine til Norge! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Prøv amazon.co.uk istedet. Lenke til kommentar
Wshor Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Amazone.co.uk har ikke det utvalget og den prisen som jeg er intrisert i! Oppfølgerspm: Noen som vet av andre webshops enn amozon.com, i USA som selger billige MP3-spillere til Norge? Takker og bukker for alle erfaringer! Endret 17. desember 2003 av Wshor Lenke til kommentar
lavik Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 MyDigitalDiscount F.eks en 128MB Mpio FL 100 Portable til $129.99 Denne spilleren har også mulighet for å utvide minnet med minnekort av typen SD. Porto på ca $22 kommer i tillegg. Du har varen på døra ca 3-5 dager etter at den er sendt. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå