Blu-Boss Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Driver å titter på nettsiden til elkjøp ,komplett osv men ingen ser ut til å ha tv modeller fra Panasonic?Noe jeg ikke har fått med meg anngående Panasonic i Norge? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Ikke at jeg hadde kjøpt noe hos Power, men de fører Panasonic. I tillegg til Euronics, Netonnet, eller den audio & video butikken med kanskje landets beste service, Budal Radio: http://www.budalradio.no/category/tv-oled-133/ Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Her er Panasonic tv'er: https://www.prisjakt.no/category.php?b=s334782596 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 ok men hvorfor har ikke elkjøp og komplett.....i hvert fall Elkjøp har hatt Panasonic tidligere og skal jeg kjøpe ny tv så foretrekker jeg dem. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 (endret) Tror at de mest populære merkene i rekkefølge er (har funnet denne rekkefølgen på antall tv'er 49-75 tommer på prisjakt, vel ikke beste måten å finne hvem er størst på): Samsung LG Sony Philips Panasonic Så da spørst det da hvor interessant det er å selge det merket som er på 5 plass. Endret 15. oktober 2018 av Svein M Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Panasonic har desverre blitt et lite tv merke men kvaliteten er fortsatt på topp nivå. Er vel tv merket som tar bilde kvalitet mest seriøst. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Panasonic har ikke gjort noe ut av seg siden Plasma-tiden. Lenke til kommentar
SetMeFree Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Jeg spurte tidligere i sommer på Elkjøp hvorfor de ikke hadde Panasonic tv`er utstilt.Selgeren sa da at de førte ikke merket lengre pga at de boikottet dem grunnet noe pris greier,enten innkjøps pris eller måten panasonic priset tv`ene sine i Norge. (husker ikke eksakt) Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Har glatt tatt en Panny oled om de begynner å legge mere i material valg bare plastik og ..... nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå