colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Hei jeg har gjort en refund i paypal, men hva betyr dette? Har ikke fått pengene på bankkontoen min som jeg betalte med. Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 https://gyazo.com/fd169ef282aec5158e7b0ff55da9cb62 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 De blir tilgjengelige på PayPal-kontoen din og du må logge inn der for å overføre de til bankkontoen din. Du måtte iallefall det de gangene jeg har fått refundert noe. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Litt motsigende ja, men meldingen sier at refusjonen ikke er godkjent og at Paypal ikke tar noe ansvar i saken. Under står det dog at du er refundert, har du sjekket saldo på Paypal kontoen din? Altså ikke bankkontoen, Paypal. Ikke forvent å få igjen noe penger fra Paypal, her må du tydeligvis gå på selger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Så vidt jeg kan se så nekter paypal refund fordi transaksjonene ikke dekkes av kjøperbeskyttelsen. Hva er bakgrunnen for at du "gjorde en refund"? Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Så dere sier at pengene har jeg fått av selger, og ikke fra selve paypal? Dette virker utrolig forvirrende. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Så dere sier at pengene har jeg fått av selger, og ikke fra selve paypal? Dette virker utrolig forvirrende. Jeg tror egentlig det er mer sannsynlig at PayPal har avslått refusjon, men så refundert likevell. Har opplevd det selv. Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Jeg tror egentlig det er mer sannsynlig at PayPal har avslått refusjon, men så refundert likevell. Har opplevd det selv. Men disse pengene er da ikke noe sted å finne? Dette gjør meg meget irritert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Så dere sier at pengene har jeg fått av selger, og ikke fra selve paypal? Dette virker utrolig forvirrende.Så vidt jeg kan se er det ingen som har sagt det, nei. Det kan først og fremst virke som at du ikke får refundert noe basert på screenshot. Men hvis du har fått refusjon så vil pengene være tilgjengelig på paypal-kontoen. For å få de utbetalt til norsk bankkonto må du logge inn og velge ta ut penger. Dette gjør du enkelt fra forsiden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Men disse pengene er da ikke noe sted å finne? Dette gjør meg meget irritert. Om de ikke ligger i Paypal saldoen din så er du nok nødt til å henvende deg til selger, squadMC. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Men disse pengene er da ikke noe sted å finne? Dette gjør meg meget irritert.Hva er grunnlaget ditt for refusjon, egentlig? Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Hva er grunnlaget ditt for refusjon, egentlig? Det som står, utatorisert aktivitet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Det som står, utatorisert aktivitet.OK, så noen andre har brukt paypal-kontoen din? Ved å overføre penger fra bankkontoen din? Som du skriver at "du betalte med"? Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Nei, autorisert aktivitet må ikke være det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Nei, autorisert aktivitet må ikke være det.Jo, uautorisert aktivitet er nettopp aktivitet som du ikke har autorisert, altså aktivitet som noen andre har gjort med din konto uten tillatelse fra deg. Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Hva prøver du å si? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Regner med at du har blitt trekt for noe du mener å ikke ha kjøpt - så har vel selger fremvist bevis på at du har det, og paypal har avslått refusjon. Igjen - kontakt selger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Hva prøver du å si?Jeg prøver å si at det kan virke som at du ikke har fått refusjon, fordi det ikke var grunnlag for å kreve refusjon. Lenke til kommentar
colstadringen Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg prøver å si at det kan virke som at du ikke har fått refusjon, fordi det ikke var grunnlag for å kreve refusjon. Står jo tydelig at jeg har fått dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå