_Fuzz_ Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Hei Fuzz her. Eg har nyleg laget meg en Youtube kanal: https://www.youtube.com/channel/UCp_h9Yvgk-EW_r-fs2douKg Trenger litt hjelp! På Youtube-kanalen min, tester eg litt spill, men eg spiller mest Fortnite. Har prøvd å lage musikkvideo som eg synst var veldigt kjekt, og synstest eg fekk eit ok resultat. Link: Namn på video: Fortnite Meghan Trainor - Me Too by Fuzzog Link: Namn på video FUZZ Fortnite INTERCOM Decoy World VIP feat Park Avenue Lurte på om noken har tips om ka eg kan prøve å lage på neste video? eller noke eg kan forbedre? De eg vil oppnå er fleire følgere på kanalen min. noke tips?? Takker for alle svar Mvh Fuzz Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Har du rettigheter til å bruke denne låta? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Har du rettigheter til å bruke denne låta? Spør resten av youtube om det samme... Gratulerer, du hjalp IKKE trådstarter 2 Lenke til kommentar
_Fuzz_ Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2018 Har du rettigheter til å bruke denne låta? Youtube har en sjekkliste på sanger med opphavsrett. og der står de : Me Too - Meghan Trainor Hvis du bruker denne sangen Avspilling Kan ses over hele verden Annonsering Annonser kan vises Hvis du fremfører en coverlåt Avspilling Kan ses over hele verden Annonsering Annonser kan vises so eg går ut i frå eg kan bruke dei. Takk Nizzen eg meina de samme, alt på youtube kopiera noke. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Spør resten av youtube om det samme... Gratulerer, du hjalp IKKE trådstarter Spørsmålet var høyst relevant og av større verdi enn din kommentar 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Spør resten av youtube om det samme... Gratulerer, du hjalp IKKE trådstarter TS spurte etter innspill og fikk et fornuftig svar Det er til stor hjelp å oppfordre til å bruke musikk man har rettigheter til å bruke, ellers kan man stå der og stange hodet i veggen senere. Selv om det det er mange useriøse skapere av innhold som mangler respekt for andres verker og rettigheter betyr det ikke at det trengs flere. Endret 16. oktober 2018 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå