Wolf22 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Komplett.no har jo mottoet "Rett vare, rett pris, rett hjem", eller noe sånt. Jeg kan si meg ganske uenig i den påstanden. Ihvertfall i "rett pris". På Amobils prisguide står det at man kan få Samsung SGH-V200 for 3729,- Komplett.no selger denne telefonen for 5000,- Er det bare jeg som synes at dette er helt feil? Til og med Nokia 6600 koster mindre enn den! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det må nesten være en feil. Det betyr jo at den har steget i pris etter at den kom ut på markedet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvorfor skulle det ikke være lov? V200 har så lenge jeg kan huske (endel mnd) kostet 5 tusen på komplett. Hvorfor de har den så dyr er vanskelig å vite. Er vel ikke noe å bli sur for? mens 6800 kostet 2500 på internett kostet den 5000 kr på elkjøp, men de har jo prisgaranti så.. Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hvorfor skulle det ikke være lov? V200 har så lenge jeg kan huske (endel mnd) kostet 5 tusen på komplett. Hvorfor de har den så dyr er vanskelig å vite. Er vel ikke noe å bli sur for? mens 6800 kostet 2500 på internett kostet den 5000 kr på elkjøp, men de har jo prisgaranti så.. Er jo ikke sur, men det virker jo bare feil! Spesielt når man kan spare nesten 1500,- på å kjøpe den et annet sted. Her er en link, forresten: Samsung SGH-V200 Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 har det falt deg inn at det kanskje har noe med at komplett er en populær nettbutikk som også er populær blandt de som ikke bruker amobil siden? Disse folka har sett anonse på TV og kjøper den der fordi den er billigere en i vanlig butikk, eller av andre grunner. Uansett så har komplett så mange kunder at de tjener på å ha høy pris på den, av den grunn av at de selger nokk av den og ikke behøver å rette seg etter dagens nyeste priser... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Komplett har konkuransedyktige priser på mobiler, så noe er antagelig galt. Er jo mulig at det er telefoner som kom med det første partiet (når telefonen var helt ny), og de har ikke tatt inn nye siden den gang, og har derfor ikke endret prisen siden den var ny. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Noe må være galt, når v200 er dyrere enn 6600, for den er jo myyye bedre! Komplett har vel aldri vært de billigste på mobiltelefoner! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 v200 er var og blir dyrere enn e700 (rart at ingen har sagt d) aner ikke hvorfor; e700 er jo bedre på en rekke områder men,men sikkert høye produksjonskostnader ps. prøv å sammenlikne en p900 pris fra billigst til dyrest; det er stor forskjell det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 se bare på dette: p900 itbutikken:6401 kr.¨ Binders: 8920 kr Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Binders er jo svin dyre, men de har ofte gode priser med abb. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 elkjøp selger den for 4999 uten abb... det er svin dyrt for den telefonen! dyrere en e700 og e700 er vel bedre!!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Everyday is a new day I’m thankful for every breath I take I won’t take it for granted So I learn from my mistakes It’s beyond my control, sometimes it’s best to let go Whatever happens in this lifetime So I trust in love You have given me peace of mind chorus: I feel so alive for the very first time I can’t deny you I feel so alive I feel so alive for the very first time And I think I can fly Sunshine upon my face A new song for me to sing Tell the world how I feel inside Even though it might cost me everything Now that I know this, so beyond, I can’t hold this I can never turn my back away Now that I’ve seen you I can never look away chorus bridge: Now that I know you (I could never turn my back away) Now that I see you (I could never look away) Now that I know you (I could never turn my back away) Now that I see you (I believe no matter what they say) chorus x 2 neida; bare glapp litt her så jeg måtte fjerne det som stod her (problemet er at det står i posten rett under fordi INGAR (burn in ****, neida tuller) fant ut at jeg glapp Endret 18. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 det er svin dyrt for den telefonen!dyrere en e700 og e700 er vel bedre!!!! DET KAN DU SERIØST IKKE MENE! aner du egentlig forksjellen? p900 er overlegen på ALT utenom kameraet!!! ikke for å være uhøffelig men trodde du hadde litt mer vett i behold choosebakken Han mente V200 og ikke P900...trudde du hadde litt mere vett i behold Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) opsidaysi! glapp litt der, min feil.... orket ikke å lese igjennom hele greia så trodde at de snakket om p900 har rettet oppfeilen nå (not) Endret 18. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er mye som ikke er lov....priser er en ting. Ord er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå