dagasc Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Jeg har en film, der jeg trenger å sensurerer skilt nummer.. Så, har dere folk der ute et program som jeg kan bruke til dette? TAKK God JUL!! Endret 17. desember 2003 av Deep3D Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hva slags videoredigeringsprogram bruker du ? Enkel sak å sladde hvis du bruker f.eks Vegas 4.0 eller et annet redigeringsprogram med key frame muligheter. Du kan også bruke photoshop og lage overleggsbilder (gjenomsiktige) med sladd. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Hva slags videoredigeringsprogram bruker du ? Enkel sak å sladde hvis du bruker f.eks Vegas 4.0 eller et annet redigeringsprogram med key frame muligheter. Du kan også bruke photoshop og lage overleggsbilder (gjenomsiktige) med sladd. *host* bruker windows movie maker.. har ikke godde å stresse med noe annet.. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Haha.... skiltnummer a du..... Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Haha.... skiltnummer a du..... er ikke no vits at folk ska se skult nummeret mitt som feks snut Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) men går det ikke an å lage et bilde i bmp i photoshop eller psp eller til og med paint som du kan bruke? Jeg veit ikke om hvilke importmuligheter man har i MMM (microsoft movie maker) edit: husk å lage blå bakgrunn så du kan bruke bluescreen-effekt i mmm Endret 18. desember 2003 av Ursa Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er det getaway in Kristiansand du skal lage Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Er det getaway in Kristiansand du skal lage lol... Lenke til kommentar
W Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Enkel sak å sladde hvis du bruker f.eks Vegas 4.0 eller et annet redigeringsprogram med key frame muligheter. Hvordan gjør du det i vegas 4.0? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmm.. tror det har vært en sak om dette tidligere.. søk litt så finner dere sikkert svar... Lenke til kommentar
W Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmm.. tror det har vært en sak om dette tidligere.. søk litt så finner dere sikkert svar... Var det jeg gjorde, og kom så hit... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmm.. tror det har vært en sak om dette tidligere.. søk litt så finner dere sikkert svar... Var det jeg gjorde, og kom så hit... :!: Sorry for at jeg er litt off-topic, synes bare det var litt morsomt. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) hehe, sorry da.. mene trodde jeg hadde svart på et sånt tema før... EDIT: arg.. husker bare så godt at det var et likt tema før, finner det bare ikke! Var en ganske bra link der.. Likte det programmet.. HUSKER BARE IKKE HVA DET HETA!!! ARG....... Endret 20. september 2004 av arielfaaland Lenke til kommentar
W Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Denne mener du? Der står det bare om hvordan du gjør det på adobe premiere og PureMotion Editstudio 4. Det jeg lurer på er hvordan man gjør det i Vegas 4.0 Lenke til kommentar
IV Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ligger fin video-tutorial på wrigleyvideo.com om hvordan lage blur på utvalgte steder (f.eks foran bilskilt eller ansikt...) Men tar bare for seg hvordan det gjøres i Premiere Pro... Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg pleier å bruke 3d studio max.. Særlig hvis skiltet beveger seg mye. Pleier å lage en liten "kloss" i "glass" og lager en kort animasjon slik at den dekker skiltet når den rører på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå