Gå til innhold

Timeregistreringsprogram som loggføres.

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har noen enkle løsninger for programvare som kan brukes til dette formålet:

Scenarioet:

Det er vaktermeseter stilling på kveldstid i et idrettslag hvor tiden er fra 17:00 - 23:00

Finnes det et program av et slag som kan fungerer som et inn/ut stemplingsprogram for vedkommende.

Det kommer til og stå en PC stasjonert på arbeidsstedet og det jeg mener at det skal loggføres er at de som er ansatt i denne ordningen kan jo skrive et hvilket som helst tidspunkt.

Så det er viktig at vi kan få sjekket at når det skrives 23:00 så er dette gjort på det aktuelle tidspunktet og ikke eksempelvis 21:00. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker tidsbanken på flere arbeidsplasser jeg har med å gjøre. Man logger seg inn med sitt ansattnummer og kan registrere timer på f.eks prosjektnummer eller hva man ønsker egentlig. Jeg vet ikke om dette kan nedskaleres såpass at det blir prismessig akseptabelt for bare 1 ansatt bruk, men for de bedriftene jeg har sett bruker dette så er det enkelt å bruke, både for den ansatte og den som skal sjekke over timene. Alt blir lagret hos tidsbanken, så alt kan aksesseres via nettleser (og app mener jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...