shure Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Hei, jeg er en elev i 2 VGS, og sliter med fraværet. Hele forrige uke skulket jeg skolen, og fikk fravær. Nå holder jeg på å stryke i noen av fagene pga fraværet, og lurte på om noen av dere vet hvordan jeg kan få det fjernet? Tror dere jeg får fikset legeærklering for en hel uke? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Fikse legeerklæring for at du skulket? Påtide å vokse opp og innse at valgene dine får varige konsekvenser. Lykke til når du må ta året på nytt. 2 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Dårlige nyheter. Leger gir ikke sykmelding bakover i tid. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Hei, jeg er en elev i 2 VGS, og sliter med fraværet. Hele forrige uke skulket jeg skolen, og fikk fravær. Nå holder jeg på å stryke i noen av fagene pga fraværet, og lurte på om noen av dere vet hvordan jeg kan få det fjernet? Tror dere jeg får fikset legeærklering for en hel uke? Det er bare å ta konsekvensen av et utrolig dårlig valg. 2 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Jeg vet hvordan du kan la være å stryke,,, hold deg på skolen... Er vel nettopp dette som er grunnen til at de reglene som er ble innført. Fortsetter du sånn, kan du glede deg, for om du gjør sånn når du har jobb, vil det bli mer enn manglende karakterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå