MultiGamerClub Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Dette nye designet som gjør at forumet fylles ut på sidene og blir større har ikke noe reklame på seg, selv etter at ublock er slått av. Er det en grunn til dette / ikke lagt inn bare? Vant til og se google reklamer på topp / nederst, er dette på et test-stadie eller? Liker dynamisk tho. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Når jeg åpner diskusjon.no på min iphone 7 plus med både safari og chrome, opplever jeg at hver enkelt side får en videoreklame lastet. Det er ekstremt irriterende. Det krever godt mye av både batteriet på telefonen og mobildata som blir forbrukt. Er dette noe som gjelder alle? 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Er dette noe som gjelder alle? Ja, dessverre. Endret 29. oktober 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Ok. Da får jeg slutte å bruke telefonen som verktøy når jeg besøker diskusjon.no og gå tilbake til laptopen når den endelig er oppe en gang per uke. Synd det ble sånn.. 1 Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Reklamen har blitt alt for stor på mobil så den er iriterende nok til at jeg vurdere adblokkering. forstår d finansiert av reklame men nå er den iriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå