Gromle Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Tenkte å bestille med en TV hos elkjøp, men får bare valgt "klikk og hent" alternativ på hjemmesiden. Min lokale Elkjøp har ikke varen på lager. Betyr dette at det ikke vil være mulig for meg å bestille? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Joda, men du må nok kjøre et stykke for å hente TV'en.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 Balle! 32 mil til nærmeste sjappe med TVen på lager. Så lyst har jeg ikke på den...w Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Du kan jo ringe dem og høre om de kan organisere noe transport mellom butikkene, men jeg hadde ikke hatt veldig høye forhåpninger om det. Verdt et forsøk da. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 Tenkte å svinge innom å høre i morgen. Ganske tåpelig å annonsere en pris på nettsiden, når det kun gjelder utvalgte butikker. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Gå i din nærmeste butikk og bestill/betal under kampanjen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 Gå i din nærmeste butikk og bestill/betal under kampanjen Så du mener det kan gå? Skal uansett gjøre ett forsøk i morgen. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Så du mener det kan gå? Skal uansett gjøre ett forsøk i morgen. Det skal gå. Om ikke så kan den uansett bestilles nå: https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/75PUS8303/philips-75-4k-uhd-led-smart-tv-75pus8303-12?scid=Pricecomparison2989_2_False Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå