DimSum Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Vi skal pusse opp kjøkken, jeg (jenta) ønsker meg brunsvarte matte kjøkkenfronter, men samboer sier at da vil alt synes. Jeg er så lei av at alt skal være hvitt her i huset og ønsker å dempe det hele ned, ønsker meg som sagt et mørkt kjøkken men er det håpløst i forhold til merker osv? Vi har to små barn under 3 år 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Hvit er nøytralt Med svart så må du vaske kjøkkenet daglig, og kanskje flere ganger om dagen Fingeravtrykk og sånt vil sees fra lang avstand 1 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Vi skal pusse opp kjøkken, jeg (jenta) ønsker meg brunsvarte matte kjøkkenfronter, men samboer sier at da vil alt synes. Jeg er så lei av at alt skal være hvitt her i huset og ønsker å dempe det hele ned, ønsker meg som sagt et mørkt kjøkken men er det håpløst i forhold til merker osv? Hadde du valgt blanke fronter, ville det bli problemer med merker. Om du velger matte fronter og eventuelt med en eller annen struktur (som f.eks. kvik's mona sera), går det nok greit. Lenke til kommentar
Tornerose101 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Matte, hvite fronter. Legg heller farge i vegger og/eller gulv, samt benkeplate og/eller splashback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå