asimov Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Noen som kan anbefalle en butikk eller enkelt personer som tar custom loop oppdrag i oslo området? Planen er en workstation tenker 2990wx med cpu+vrm block med mål om stabil 4ghz~ oc. Google ga ingen treff. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Kan hende digital impuls kan være interessert. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Noen som kan anbefalle en butikk eller enkelt personer som tar custom loop oppdrag i oslo området? Planen er en workstation tenker 2990wx med cpu+vrm block med mål om stabil 4ghz~ oc. Google ga ingen treff. Digitalimpuls ER plassen for slikt Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Noen som kan anbefalle en butikk eller enkelt personer som tar custom loop oppdrag i oslo området? Planen er en workstation tenker 2990wx med cpu+vrm block med mål om stabil 4ghz~ oc. Google ga ingen treff. Jeg har drevet med det i 10 år + , kan gjerne hjelpe\ta på meg slikt! Send meg en pm så kan jeg oversende bilder av referanser! Som de over sier, Digital Impuls er også helt konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå