pierce007 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg har laget et budsjett med forskjellige faneark som inneholder ulike informasjon relatert til budsjett. Den ene fanen omfatter lønnskostnader. Hvordan kan jeg lage en modell som viser hva som skjer hvis en ansatt får lønnsøkning, eller det ansettes en ny? En formell/modell som regner ut summen i tillegg til at overskuddet/underskuddet vises ift denne modellen. Sluttsummen viser en som nå, og en med endringer. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Legg ut Excel-arket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå