PIIIpower Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Til Mod's: denne poaten passer vel ikke noe annet setd siden den omhandler hardware og software og bruker(feil?). Til saken: Jeg skal ta sikkerhetskopi av noen filmer jeg EIER. (så var d avklart) Jeg bruker den "gamle" oppskriften til HW.NO med smart ripper, flask og v.dub. Jeg følger oppskriften slavisk. Problemet er når jeg skal spille av filmen så blir både lyd og bilde stacato. Lyden hakker og bildet flyter absolutt ikke jevnt. jeg har funnet ut at d samme skjer på musikk videoer andre har laget... hva kan være feil? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Litt off-topic, men hvaslags lydkort er det egentlig du har...? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 the_ruthless : se signaturen!! Codec: lastet både 3.11 og 4 uten at d hjalp noe, kan det hende at codecen er buggy? at jeg må laste de ned på nytt? url? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 divX 4.xx er vel oppe i 4.12 så vidt jeg vet.. http://www.divx.com/download/index.php Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 fant divx 5 idag, men er den 100% bakoverkompatibel? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Min erfaring er at Div.X v4.xx ikke er 100% kompatibel med 3.xx. Jeg vil derfor tippe at 5.xx (Som jeg har tatt ned men ikke testa enda) ikke er 100% bakoverkompatibel med 3.xx og 4.xx heller. Prøv å avinstaller alle gamle codecs og legg inn alle tre (3.11a, 4.12 og 5.0) på nytt. Velg for all del nei når du får spørsmål om v4 skal brukes til å spille av alt av 3.xx-matriell. [ Denne Melding var redigert av: aschj på 2002-03-05 13:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå