Espen Jansen Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 På sitt beste er dette et plattformspill (nesten) helt uten sidestykke.ANMELDELSE: Mega Man 11 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Et spill som jeg har sett fram til i lang tid, og som jeg må si jeg er særs fornøyd med. Utviklerne har prestert å ta vare på de sjarmerende fiendene og miljøene fra de første spillene, samtidig som de har gitt samtlige en snerten oppussing som gjør at de føles moderne. Det eneste jeg misliker er stemmen man hører når man aktiverer double gear-systemet, og når den blå karen kreperer. Endret 13. oktober 2018 av Sidious Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Personlig må jeg innrømme at det jeg personlig er lei av er Historien til Mega Man serien som er satt på repeat med Dr Willy sine forskjellige angrep som gjentar seg gang på gang på gang...Her burde de rett og slett være flinkere og mer oppfinnsomme, vi trenger også en fornyelse der.Så trolig et trekk til der fra meg på -1 Men jeg kommer nok til å spille det snart ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå