Judaz Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Teknkte jeg skulle gå til anskaffelse av trådløs mus og tastatur, og lurte på om noen hadde noe å anbefale? Hadde i utgangspunktet tenkt på et Logitech Cordless Desktop MX. En av de viktigste kriteriene for valg av pakke er rekkevidden, som bør være så god som mulig, helst fem meter. Finnes det noe andre enn bluetooth-modellene som greier det? - Judaz - Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) MX700 musen og tastaturet med radioteknologi vil ikke fungere bra ved 5 meters avstand. Fungerer til tider, men hvis du ønsker 5m så bør du nok gå for bluetooth versjonen. Btw, det setter er helt genialt. Den beste musen og det mest behaglige tastaturet (subjektivt). Mange som er fornøyd med det settet. Endret 17. desember 2003 av It's me Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Nå står jeg 5 meter unna PC'en og skriver på mitt MX-tastatur. Det funker bare fint! Endret 18. desember 2003 av snole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå