Martin Braathen Røise Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 <br data-mce-bogus="1">Mye gikk galt da Kanye West kom på besøk i Det hvite hus: – Jeg ler så jeg dør Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvilket passord KW har på telefonen sin er ca. like interessant som hva Justin Bieber spiste til middag, og jeg skjønner ikke hva slags nyhetsverdi det har verken på digi.no eller resten av nettet. 3 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Det er dessverre slik både digi.no og Tek.no har endt opp... like interessant som brunsnegler og bananfluer. BTW: hvem pokker er Kanye West..? Endret 12. oktober 2018 av Valotunk 3 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er dessverre slik både digi.no og Tek.no har endt opp... like interessant som brunsnegler og bananfluer. BTW: hvem pokker er Kanye West..? Han var en meget habil musikkprodusent frem til han fikk psykiske problemer og valgte å ikke gjøre noe med de. Nå er han en kjendis, kjent for å være kjent. For vår generasjon er det noe av det absolutt beste man kan bli. 2 Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Nå er han en kjendis, kjent for å være kjent. For vår generasjon er det noe av det absolutt beste man kan bli. Jeg håper du sier dette med et skjevt smil. Men nå ser jeg jo ikke smilet ditt, så jeg kan bare håpe. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 BTW: hvem pokker er Kanye West..? Samme tenkte jeg! Endret han ikke navn til kun "Ye West"? Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg håper du sier dette med et skjevt smil. Men nå ser jeg jo ikke smilet ditt, så jeg kan bare håpe. Hehe, Det er ikke min mening. Det er dessverre slik det er. Jeg er ikke en fan av utviklingen, men hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Dette var lavmål av Digi... Håper virkelig ikke det kommer flere slike ikke-saker fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå