Smedsrud Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Kan få rammeløst design og flere andre nyheter.Nå vet vi at ny iPad er på vei Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer. Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden. Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske. Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Håper da virkelig ikk de har ødelagt den med busslomme. Noe så horribelt! Er det virkelig noen som ville hatt det slik hvis de kunne velge? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer. Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden. Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske. Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad? Tror det er ganske likt. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Nok en artikkel om ting & tang vi har lest om på "utskjelte" ITavisen for 3-4 dager siden. Hvorfor ligger dere så langt etter, Tek.no? Endret 12. oktober 2018 av Valotunk Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer. Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden. Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske. Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad? Tror det er ganske likt. Tenk deg om nå... Du skal ha passe store hender for å kunne gripe rundt en iPad. 2 Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer. Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden. Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske. Jeg gikk fra iphone 8 til Xs og er det en ting jeg ikke savner så er det hjem knappen;)Jeg har også 1gen ipad pro 12,9 og etter ios12 bruker jeg kun knappen for fingeravtrykk inlogging og godkjenning Håper da virkelig ikk de har ødelagt den med busslomme. Noe så horribelt! Er det virkelig noen som ville hatt det slik hvis de kunne velge?Tviler på den busslommen kommer på den nye ipad proen. Ikonet av den nye ipadem som ble lekket mangler også “busslommen” Endret 12. oktober 2018 av V-S 86 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Noen som vet om det fortsatt vil komme størrelser på 12,9", eventuelt større? Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer. Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden. Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske. Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad? Tror det er ganske likt. Vel, jeg har en vanlig ipad og lener ofte en liten del av håndleddet på rammen rundt. Nå er også en ipad mye større en en telefon så selvfølgelig mer vekt også, så det er ikke "ganske likt". Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Kan bli litt vanskelig å holde den når den ikke har rammer. Forhåpentligvis stikker ikke kamera ut på baksiden. Knappen er også veldig grei for folk som ikke er så teknologiske. Det er ikke vanskelig å holde en "rammeløs" iPhone X, så hvorfor skulle det bli noe mer vanskelig å holde en iPad? Tror det er ganske likt. Vel, jeg har en vanlig ipad og lener ofte en liten del av håndleddet på rammen rundt. Nå er også en ipad mye større en en telefon så selvfølgelig mer vekt også, så det er ikke "ganske likt". Det er jo det man palm rejection teknologien i iPad for. Den registrer ikke det som et trykk. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Håper da virkelig ikk de har ødelagt den med busslomme. Noe så horribelt! Er det virkelig noen som ville hatt det slik hvis de kunne velge? Klarer meg godt uten selfie kamera på en pad. Lenke til kommentar
Elkraft_mannen Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Håper da virkelig ikk de har ødelagt den med busslomme. Noe så horribelt! Er det virkelig noen som ville hatt det slik hvis de kunne velge? Enig. Den busslommen ser helt grusom ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Tenk deg om nå... Du skal ha passe store hender for å kunne gripe rundt en iPad. Som sagt, dere bekymrer dere for et "ikke" problem. Bildet under er godt eksempel, jeg kan fint holde og bruke min iPhone X på samme måte under uten at det er et problem. Det er kun fingertuppene som blir registrert som touch, ikke hånden. Endret 13. oktober 2018 av MrL Lenke til kommentar
Iki Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Tenk deg om nå... Du skal ha passe store hender for å kunne gripe rundt en iPad. Som sagt, dere bekymrer dere for et "ikke" problem. Bildet under er godt eksempel, jeg kan fint holde og bruke min iPhone X på samme måte under uten at det er et problem. Det er kun fingertuppene som blir registrert som touch, ikke hånden. Du dekker fortsatt deler av skjermen... 1 Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 For min bruk blir det kun aktuelt om dem har fått stereo høyttalere, inntil det skjer holder fortsatt min iPad 3. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 For min bruk blir det kun aktuelt om dem har fått stereo høyttalere, inntil det skjer holder fortsatt min iPad 3. Hvis du ikke preiker tull nå så kan det jo være greit å informere deg om at iPad har hatt stereo høyttalere en god stund allerede... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Du dekker fortsatt deler av skjermen... Antar du ikke klarer å lese eller bruke et blad/magasin heller jeg da.. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Du dekker fortsatt deler av skjermen... Antar du ikke klarer å lese eller bruke et blad/magasin heller jeg da.. I et blad / magasin er det sjeldent en video som fyller hele siden. Endret 14. oktober 2018 av Iki Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Er det kommet rykter om esim blir standard eventuelt pris? Får denne 5g også? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Tynn ramme er ikke det samme som rammløst, akkurat som: - Lyddempet ikke er det samme som lydløst - Sakte ikke er det samme som stillestående - Svaksynt ikke er det samme som blind - osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg