Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Gebyr for at de skal plukke for deg? Står under varene "Handle varene i nettbutikken" og totalt 82,- Klikker du på lenken så blir totalsummen 70,- for varene + gebyr Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Hva faen er problemet ditt? Det var ikke lignende varer der! Lurer litt på hva som er problemet ditt, når det tok meg sekunder å legge til de samme produktene og se at det kan være snakk om gebyr ved å handle på nett 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 JEG HANDLER IKKE DAGLIGVARER PÅ NETT Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 JEG HANDLER IKKE DAGLIGVARER PÅ NETT Det er godt mulig, men når du legger dagligvarer i en handlekurv i mobilappen, så tar den utgangspunkt i at du skal handle de varene på nett. Har du ingen planer om det, så er det bare å gå i nærmeste Spar-butikk og kjøpe varene der. Spørsmålet ditt var hvorfor totalsummen i appen ble dyrere, og det har du såvidt jeg kan se fått svar på. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Det er godt mulig, men når du legger dagligvarer i en handlekurv i mobilappen, så tar den utgangspunkt i at du skal handle de varene på nett. Har du ingen planer om det, så er det bare å gå i nærmeste Spar-butikk og kjøpe varene der. Spørsmålet ditt var hvorfor totalsummen i appen ble dyrere, og det har du såvidt jeg kan se fått svar på. ok. Endret 14. oktober 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå