Spiffen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 noen som har testa Final fantasy XI mente det ver XI det til pc som er mmorpg (online spill) tenkte jeg skulle kjøpe det men må nesten vite litt om det først så heller ikke at gamer.no har skrivd no om det ... Lenke til kommentar
D_Man_x Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg fikk FF XI i dag, har ikke fått spillt så mye end, men er veldig imponert med det jeg har sett. Det er online og koster $12,95 pr måned (standard MMORPG pris) Tror spillet kommer hit i slutten av 2004, men det kan importeres. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har spilt det nå i 2 måneder og er bare kommet til lvl10 det er morro og spille men det er nesten ingen mennersker på serveren min og de som er det er ikke på mitt lvl så det blir lite med teaming,og det er ikke videre morro og spille solo i dette spillet!! Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 kjøpte det i dag for 699 på rom & ram på stovner (var den siste) Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har spilt ffx| i en måned nå og spillet er kjempe bra jeg spiller på serveren ceberus og der er der masse folk skal dere kjøpe det så er det billigst på www.spiderman.no Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 er det mulig å endre på key control saken ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) kjøpte det i dag for 699 på rom & ram på stovner (var den siste) Det heter ram & rom vel!!!.. Men spillet ser bra ut ja.. Har hørt at det ikke kommer ut Europa, men det kan jo være feil... Endret 19. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er verdens største FF fan, men vet ikke om jeg skal ha FFXI, WOW eller Middle-earth online. Lenke til kommentar
D_Man_x Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har spilt det nå i 2 måneder og er bare kommet til lvl10 det er morro og spille men det er nesten ingen mennersker på serveren min og de som er det er ikke på mitt lvl så det blir lite med teaming,og det er ikke videre morro og spille solo i dette spillet!! Lvl 10 etter 2 måneder? Jeg er lvl 6 etter 9-10 timer.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvor høy level kan man komme i? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvor høy level kan man komme i? lvl 70 er max Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kommer de til å øke det? Lenke til kommentar
warbolg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mener jeg hørte at de har allerede økt max level fra 70 til 75 ganske nylig? Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Mener jeg hørte at de har allerede økt max level fra 70 til 75 ganske nylig? Det stemmer det. Etter det jeg har hørt så er spillet tilrettelagt for at det skal gå ann å øke level cap til noen og 120 et sted. Men det ligger jo et stykke inn i framtiden. I og med at det har tatt dem et år å høyne cap med 25 levels. Tror ikke det er noen vits i å være redd for å treffe max level i dette spillet. 75 er ganske høyt. Trengs en del experience for å bli så høyt level. Samt at du må levle en "sub"-job til din hovedkarakters halve level. Om du vil ha en advanced Job så må du først til lvl 30 med en Basic job, så bytte til Adv. Job og så levle den fra 1 igjen. Selv for de mest inbitte så er dette et spill som varer en stund om det eneste krever av et spill er å se tall bli høyere.. Endret 27. desember 2003 av Blodhemn Lenke til kommentar
Grums Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Men spillet ser bra ut ja.. Har hørt at det ikke kommer ut Europa, men det kan jo være feil... Hvor har du hørt det hen? Det ville jeg vært interessert i å vite. Regner med at det er bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå