MaverickvsViper Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Hei Jeg holder på å lage et pc bord (Bord der pc blir integrert i bordet som et kabinett) fokuset skal være på bordet. Men jeg ønsker likevel å holde en casemodding stil på det så man får følelsen av at det hører hjemme i pc verden. Det jeg er nysgjerrig på er hva dere ser etter når dere skal skaffe et nytt kabinett/pc bord. Former, farger, høyde, lys, tilkoblinger osv er alt interessant å vite. Utseende/stil, og materialer er også interessant P.S: Legger ved et bilde av hva jeg mener når jeg sier pc bord https://no.pinterest.com/pin/814307176346159738/?lp=true Håper på noen fete svar Endret 12. oktober 2018 av MaverickvsViper Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Problemet med de der er at de ofte blir veldig tykke. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Innebygde fester for høyttalere og skjermer. Mye løsninger på kabelmanagement. Justerbar høyde. Kanskje til og med innebygd strømskinne. Eneste problemet med en pc i selve bordet er tykkelsen med mindre du klarer å ha alt horisontalt inkl skjermkort og kjølere 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det samme som når jeg vanligvis ser etter bord: det må være tynt, slik at det både blir god plass til knærne og jeg kan få en god sittestilling. Det må være lett å vaske, og ikke ripes opp lett. 1 Lenke til kommentar
MaverickvsViper Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2018 Hva hvis de ikke ble det? Problemet med de der er at de ofte blir veldig tykke. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hva hvis de ikke ble det? Kunne vært interessant, men er jo en del problemer da, sånn som feks det at man ikke akkurat kan ta med maskinen på LAN... Lenke til kommentar
MaverickvsViper Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Godt poeng! Alle negative ting som dette er interessante! Kunne vært interessant, men er jo en del problemer da, sånn som feks det at man ikke akkurat kan ta med maskinen på LAN... Endret 12. oktober 2018 av MaverickvsViper Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hvis det er snakk om vannkjøling så er det største problemet uten hensides tvil rengjøring. Jeg vet da jeg gikk bort fra det for et par år siden på grunn av akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå