MrMamen Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 EA gjør seg klar til å feire 25-årsjubileet til serien.Command & Conquer-spillene pusses opp Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Dette er EA. Serien er jo allerede kjørt i grøfta. Kanskje best å la være? 5 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 insufficient funds, buy more for the low price of $4.99 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 insufficient funds, buy more for the low price of $4.99 Fyren har bekreftet ingen mikrotransaksjoner. Hvis du leser kilden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Red alert er et av favorittspillene mine <3<3<3 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Forstår ikke helt hva målet her skal være. Hvis vi tar av oss "ea-er-drit" hatten i 5min så lurer jeg litt på hva end-gamet er her. Snakker vi remakes, eller bare porting til windows10 med justerbar oppløsning. Det jeg personlig kunne tenkt meg var en pakke på 4-5 gamle C&C spill likt som openRA eller de andre forslagene som var modernisert til en ok penge. Jeg kan fint betale 10$ hvis det er pusset opp og forbedret. Spilte nettopp Tiberian Sun selv, holder seg enda ganske bra. Men favoritten er nok for alltid Tiberium Wars - ligger på steam hvis folk vil sjekke ut. Red Alert 2 er ok, men sterkt overvurdert - come at me bro 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Generals + zero hour er vel ønsket. Har hatt det mye gøy på lan med dette spillet. Problemet var vel at det var nokså ustabilt med desyncs og fungerte ikke alltid så bra. En remaster kunne jo forhåpentligvis gjort noe med dette, og utgitt det på nytt med kvaliteten det burde hatt fra starten. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvorfor skriver de Command & Conquer? De heter jo bare Comand & Conquer. Hvor kommer amp; fra? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvorfor skriver de Command & Conquer? De heter jo bare Comand & Conquer. Hvor kommer amp; fra? det er en escape character i HTML-standarden. 1 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Drit og dra, EA. De har ødelagt denne serien for lenge siden. 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Dune 2 i 4K og jeg er happy. 3 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Command & Conquer Generals remake i en ny spillmotor som takler mer enheter enn det originale. Har selv ikke spilt det altfor mye, men har en bror som er ihugga generals fan og har sedd når han spiller det så tar det ikke lang tid før det bynner å lagge på grunner av for mange enheter på en gang. Selv likte jeg veldig godt C&C: Retalliation på PS1. Kunne godt tenkt meg å sedd det remaket. Er for øvrig mest interessert i skirmish mode da det var det jeg spilte mest. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 det er en escape character i HTML-standarden. Ok... men hvorfor må de slenge på den vharacteren etter å ha skrevet &? Det blir liksom "&&" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Ok... men hvorfor må de slenge på den vharacteren etter å ha skrevet &? Det blir liksom "&&" Vedder på at det er en feil / bug i programvaren de bruker for publisering. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Ja tak til remake av alle de gamle spillene, men Generals er vel det eneste jeg virkelig har lyst på og ville brukt mye tid på igjen. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 En glede for min favoritt serie kan ikke ønske dette mere velkommen gleder meg !!! Særlig command and conquer 2, ville satt pris på en remake av Dune serien også jeg men det er vel å forlange for mye.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Dune 2 i 4K og jeg er happy. OMG det hadde jo vært drømmen )) Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Godt å se at det er flere som håper på Generals, jeg har spilt siden det først c&c, men generals var en klar favoritt for min del. Etter det er red alert 2 og deretter første red alert. Knallgode spill som jeg gjerne ser en remake av. 1 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 insufficient funds, buy more for the low price of $4.99 Fyren har bekreftet ingen mikrotransaksjoner. Hvis du leser kilden. her snakker vi om ea, hva som sies og hva som blir gjort har ingen sammenheng. venter på ferdig produkt før jeg noen gang hører på noe som helst som kommer ifra ea sin side. og etter C&C rivals så vet vi jo hvor ea er i verden, de kommer garantert til å legge til no "extra" for more cash. 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Red Alert 2❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå