Niklasp Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Nei, 000000 er ikke en særlig trygg kode.Nå vet alle låskoden til Kanye West Lenke til kommentar
Populært innlegg gravypressure Skrevet 12. oktober 2018 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante: Kanye West i det hvite hus??? Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?) Apple produsere fly??? Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre??? Her dere ingen form for journalistisk integritet? Endret 12. oktober 2018 av gravypressure 20 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante: Kanye West i det hvite hus??? Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?) Apple produsere fly??? Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre??? Her dere ingen form for journalistisk integritet? Tek er kjøpt opp av VG.... 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudalhei Skrevet 12. oktober 2018 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2018 Seriøst Tek! Spar dere for dette! TOTALT UINTERESSANT!! Dere graver deres egen grav med sånne artikler! 13 Lenke til kommentar
abedin Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hadde ikke risikert livet i Apple fly, sorry men Boing og Airbus har flere ti år bak seg for å lage fly.. Apple hold dere til bakken, jeg har uansett ikke tillit til dere som noe annet enn datamaskiner og personlig utstyr... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg XmasB Skrevet 12. oktober 2018 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Det er lenge siden jeg kom til tek.no for artikler. Dessverre har også den stadig synkende kvaliteten på "artikler", og eksponering direkte i VG begynt også å vise seg i kommentarfeltet og resten av diskusjon.no. Litt mindre meta: Kanye West fortjener ikke mediaoppmerksomhet. Fyren er en tufs og det i seg selv er heller ikke en nyhet. Det er etablert fakta. Hadde artikkelen i det minste vært vinklet til mer fokus på sikkerhet, forslag til tiltak og hvilke konsekvenser uvettig bruk av mobil som dette kan føre til... Hjelper lite med to-faktor når man har gitt fra det fra seg på denne måten, sammen med alt av epost (jobb og privat) og sms. Endret 12. oktober 2018 av XmasB 10 Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante: Kanye West i det hvite hus??? Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?) Apple produsere fly??? Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre??? Her dere ingen form for journalistisk integritet? Med VG som eier så vil du se masse mer av denne driten her. Bare vent. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg føler med Niklas Plikk som må skrive det vaset her... God bedring! Lenke til kommentar
entername Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante: Kanye West i det hvite hus??? Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?) Apple produsere fly??? Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre??? Her dere ingen form for journalistisk integritet? Litt enig, men samtidig er det ein grei måte å minne folk på at dårlige låsekoder ikkje er bra. Det eg reagerer mest på er at man anbefaler sterkt at man skal bruke ansiktsgjenkjenning. Det hjelper jo lite vist låsekoden/nødkoden for å komme inn er so drit som det her. Personlig synest eg og det er hysterisk at Kanye kan ha ein so dårlig kode gitt at folk har stjelt både bilder og anna frå Kardashian familien tidligere ved å "bryte" seg inn på diverse online kontoer som følge av dårlige passord og/eller sikkerhetsspørsmål. Lenke til kommentar
entername Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante: Kanye West i det hvite hus??? Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?) Apple produsere fly??? Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre??? Her dere ingen form for journalistisk integritet? Når det gjelder hydrogen som drivstoff for et fly so er ikkje det spesielt farlig. Å sammenligne det med hindenburg er meiningslaust då et fly og et luftskip har radikalt ulikt design. Å bruke hydrogen i fly blir sånn sett omtrent like farlig som å grille med gassovn eller ha ein gasskomfyr kontra induksjonsovn/plateovn. Det er og mulig konseptet er basert på ein hydrogen fuel-celle og elektriske motorer. I so fall er det like farlig som hydrogen i bilen kontra bensin. Sistnevnte er faktisk langt verre ved ein kollisjon då det blir liggandes på bakken sjølv om det ikkje antenner umiddelbart. Hydrogen forsvinner ekstremt fort sia det er so lett og byr sånn sett på langt mindre risiko for både passasjerer og redningsmannskapet. Sjøl om det tar fyr vil gassen fare oppover mens den brenner istadenfor og spre seg langs bakken. 1 Lenke til kommentar
Jo-Bent Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hater når jeg glemmer å låse opp ansiktet. Morratryne dagen lang. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er så mye med denne artikkelen som er feil, og koden til Kanye er kanskje det minst interessante: Kanye West i det hvite hus??? Fly fullt med hydrogen? (Hindenburg, anyone?) Apple produsere fly??? Men hva i !"#¤%& har en slik flåsete "Se&Hør"-artikkel på Tek.no å gjøre??? Her dere ingen form for journalistisk integritet? Tek er kjøpt opp av VG.... Kan vi snart lese om mannen på tek.no? Jeg er lei av å laste inn 2 nettsider for å oppdatere meg på verden... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg leser her at mange mener det samme som meg. Har lenge vært en fast betaler på dette nettstedet på grunn av deres nyheter og faglige artikler innen det som er mitt fagfelt. Tenkte først at det ikke spiller noen rolle hvem som eier tek.no så lenge det er de samme journalister som skriver, men jeg merker en nedgang i kvaliteten på stoffet og temaene. Jeg må ta en vurdering på om jeg ønsker å betale for dette. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 for tek.no's besøksstatistikk så klikket jeg meg inn her kun for kommentarene sin skyld. hva kanye og drumpf driver på med kan dere la se og hør ta seg av. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Enkle koder er selvsagt ikke bra, men en ting å tenke på i amerikansk sammenheng: man kan ikke bli tvunget til å oppgi passord eller koder til politiet, mens ansiktsgjenkjenning og fingeravtrykk ikke gir samme beskyttelse etter lovverket. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Ja west kan du det. 6 Lenke til kommentar
Morten Morten Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvem er kayne west ? https://youtu.be/nwN6dPNXklg Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 000000 javel. Selv har jeg mobilen utlåst. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg leser her at mange mener det samme som meg. Har lenge vært en fast betaler på dette nettstedet på grunn av deres nyheter og faglige artikler innen det som er mitt fagfelt. Tenkte først at det ikke spiller noen rolle hvem som eier tek.no så lenge det er de samme journalister som skriver, men jeg merker en nedgang i kvaliteten på stoffet og temaene. Jeg må ta en vurdering på om jeg ønsker å betale for dette.Dæven! Kan du vennligst komme tilbake til oss når du vet konklusjonen av vurderingen din? 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 000000 javel. Selv har jeg mobilen utlåst. Ikke noe problem det, så lenge du ikke bruker mobil til epost (jobb eller privat), sms, facebook, snapchat, twitter (sosiale medier i det hele tatt egentlig) osv. Personlig mener jeg minimum pin burde vært obligatorisk på en mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg