Evo80 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hei! For 2 uker siden byttet jeg fra iphone 5s til iphone 7, og etter det har forbruk av mobildata skutt i været. Har 1gb i abonementet, med 5s holdt det ofte en hel måned til mitt bruk, nå har jeg brukt 2gb, på 2 uker... har ikke brukt appene mer enn før, så noe må stå og dra data konstant på denne telefonen, men har noen peiling på hva det kan være? Har sett over innstillinger, og har samme appene som før... noen tips? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hei! For 2 uker siden byttet jeg fra iphone 5s til iphone 7, og etter det har forbruk av mobildata skutt i været. Har 1gb i abonementet, med 5s holdt det ofte en hel måned til mitt bruk, nå har jeg brukt 2gb, på 2 uker... har ikke brukt appene mer enn før, så noe må stå og dra data konstant på denne telefonen, men har noen peiling på hva det kan være? Har sett over innstillinger, og har samme appene som før... noen tips? bare sjekk hva som har brukt data..? 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Sjekka om Wifi assist om den er på? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Wifi assist. Apper oppdaterer seg over mobilnettet også. Multimedia , dvs youtube, musikk etc. sjekk disse tingene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Er det noen apper du mener stikker seg ut om du følger denne? https://support.apple.com/no-no/HT201299 Endret 13. oktober 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå