NiCo.No Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei! Jeg har en gammel HDD som jeg satt inn i min pc. den "nye" HDD`en er på slave og jeg starter opp maskinen. Hvis jeg går inn påmin datamaskin ligger den ikke der. derfor går jeg inn på enhetsbehandling. Jeg trykker på HDD og der finner jeg begge diskene mine. Jeg trykker på den "nye" og det står at den funker, men det står at den ikke er initalisert. jeg kan ikke gjøre noe med det så jeg lurer på om det er en måte jeg kan få denne HDD`en til å funke. Det funker ikke å gjøre noe med disken (formatere...osv) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Først partisjonere, deretter formatere.... Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 har gjort det...den er nå klar, men jeg finner den ikke i min datamaskin. hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kunne det hatt noe med at den ene var ntfs og den andre fat32? Vet ikke om det ville vært noe problem, but I'll give it a shot! Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 begge er fat 32... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis ikke Windows gjør det automatiks må du gjøre den aktiv (det er en kommando for det på musemenyen tror jeg) og legge til en partisjonsbokstav. Merkelig hvis det ikke funker da. Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 musemenyen? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, den menyen du får opp når du høyreklikker med musen på disken/partisjon i disk management. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå