Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten slo opp

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen og tusen takk for responsen <3 Dere hjelper meg virkelig mer enn dere aner. 

Lagde forresten mat til han før jeg kom, som jeg hadde med i en pose. Vet at dette var "teit", men det var fra min side et siste desperat forsøk på å ordne forholdet, selv om jeg vet han ikke er verdt det når han oppfører seg sånn. 

Så han i dag, og da var han sammen med den nye damen og så begynte de å le når jeg gikk forbi (hånende latter etter min mening). Aaaaner virkelig ikke hvem denne personen er.. 

Men igjen, tusen takk for responsen og mange takk :love:

Anonymous poster hash: a0e3a...f51
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen og tusen takk for responsen <3 Dere hjelper meg virkelig mer enn dere aner. 

Lagde forresten mat til han før jeg kom, som jeg hadde med i en pose. Vet at dette var "teit", men det var fra min side et siste desperat forsøk på å ordne forholdet, selv om jeg vet han ikke er verdt det når han oppfører seg sånn.

Jeg synes reaksjonen hans var helt grei. Du vet at han har ny kjæreste og han har gjort det klart og tydelig for deg at det er slutt mellom dere. Når du da aldri gir opp og hele tiden driver og maser og prøver å få ham tilbake så er det ikke rart han blir irritert.

Det er din oppførsel som ikke er helt god. Greit at det er vondt for deg, men det er da faen meg ingen grunn til å gå inn og prøve å ødelegge forholdet mellom eksen din og den nye kjæresten hans! Det er nesten så jeg burde be deg å skamme deg.

(bare en fortsettelse), sier bare at jeg ikke aner hvem denne personen er, siden dette er en HELT ny side som jeg ALDRI har sett av ham før. Synes det er skummelt. Tror nok jeg kommer til å se tilbake på denne tråden og lure på hvorfor jeg var så lei meg for å miste ham...

Anonymous poster hash: a0e3a...f51

Du har ikke sett siden før fordi du ikke har trengt deg på ham på den måten før, og du har ikke provosert ham til begeret rant over.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff da... Synd at du måtte oppleve det. Men vet du hva? Han gjør det bare lettere for deg å komme deg videre med den oppførselen han viser. Han er virkelig ikke en du bør bry deg om mer. Vanlige og ordentlige mennesker oppfører seg ikke sånn

Jo, vanlige mennesker kan oppføre seg sånn når de blir provosert og begeret renner over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, min forrige spekulasjon så jo ut til å stemme ganske bra. Og når hun sier at hun tror han "lo hånlig" så er det naturlig å tro at hun bare overanalyserer og at han bare lo vanlig men hun er veldig opptatt av at alt dreier seg om henne fordi hun ikke er ferdig med ham og tenker på ham hele tiden. Han tenker antakelig ikke på henne i det hele tatt. Han vil bare bort fra henne for å være med sin nye kjæreste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

til ts:

Hekomo er "litt" rar så ikke du trenger ikke ta det til deg, men regner med at du har forstått det selv. 

Noen sliter mye med seg selv på innsiden og det virker til at eksen din også gjør det.

Livet er for kort til å leve med mennesker som ikke vil deg det beste. Livet er nemlig ikke så vanskelig med mindre du gjør det slik.

Så se fremover, konsentrer deg om skole og deg selv. Resten kommer av seg selv når det er ment for det

Anonymous poster hash: 6eb52...ed0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

til ts:

Hekomo er "litt" rar så ikke du trenger ikke ta det til deg, men regner med at du har forstått det selv.

Noen sliter mye med seg selv på innsiden og det virker til at eksen din også gjør det.

Livet er for kort til å leve med mennesker som ikke vil deg det beste. Livet er nemlig ikke så vanskelig med mindre du gjør det slik.

Så se fremover, konsentrer deg om skole og deg selv. Resten kommer av seg selv når det er ment for det

Anonymous poster hash: 6eb52...ed0

Hva er det som gjør at du føler for å «bidra», når du ikke har noe annet enn svevende floskler og substansløst fyllerør å komme med?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...