eln Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) hvordan får jeg fikset lyd til mitt msi K7T266pro? har nettop formatert winxp å lagt inn sp1. hva er det jeg trenger for å få det integrerte lydkortet til å funke? takk for alle svar Endret 17. desember 2003 av eln Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Du må iallefall skru det på i BIOSen. Ellers er det fram med cden du fikk med hovedkortet, og installere drivere. Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Står på i bios, ang den cdn så er det ikke så enkelt. har nemlig ikke denne lengere . hadde xp før jeg formaterte å, men kommer ikke på hvodan jeg fikset det Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Da blir det en tur innom http://www.msi.com.tw Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Makan til darlig side Msi har da, kommer opp "error siden finnes ikke.." så trykker jeg 5-6ganger til. jada.. da er den der , fikk no lasta ned driverne. tilbake om få min med svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Taiwan, vettu. Jeg har også opplevd sære ting med sidene til MSI. Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 funker ikke nå eller, la inn den "lyd pakka" fra siden der. nå gikk det ant å stille på lyden, men neida. selfølgelig er det sinnsykt lavt. alt står på fult tilogmed stor-forsterkern. alikavel kommer det såvitt litt musikk fra de noen som har noe godt å komme med? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har du koblet feil da? ^_^ Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 LarsC Skrevet 17/12/2003 : 22:56 Har du koblet feil da? ^_^ hehe nei vet såppas, har nok sjekket om det før jeg spørr her på forumet Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Legger du inn via driverane så skal xp finne det integrerte lyd korte sjøl.Har samme hoved kort som deg og jeg har aldri lagt inn noen lyd drivere på det. Men lyden er nå der..Så har du kobla alt rett og aktivert det intigrerte lydkortet i bios og lagt inn via driverane så bør du ha lyd.Sjekk og dobell sjekk. ¨Håper det ordner seg for deg... Lenke til kommentar
Zen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Anbefaler disse: http://www.realtek.com.tw/downloads/dlac97...8&Software=True. Virker godt på mitt K7T266 Pro2. Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 lurer på at det var de der jeg la inn, hadde du ikke problemer med å få høy lyd med de? Lenke til kommentar
Zen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 lurer på at det var de der jeg la inn, hadde du ikke problemer med å få høy lyd med de? Ingen problemer til nå. Har ved flere anledninger forsøkt med driverne fra http://www.msi.com.tw, men har alltid gått tilbake til de fra Realtek. Lenke til kommentar
eln Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 tro det eller ei.. men naa er jeg helt tilbake fra start , maatte faktisk formatere paa nytt pga at alt skjAerte seg etter de lyd/driverne legger inn sp1, vet ikke om jeg tOrr rote med driverne igjen , noen som har noe som funker garantert?, skal ifOlge ATI sine gammle sider holde med sp1. spennende aa se om det funker naa da (ja jeg vet jeg har eng. tastatur) Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Har du fått fikset lydproblemet ditt? Har ett MSI K7t266 Pro-RU her, vet ikke om det er samme sound codec (Avance AC97) som på ditt. Tar noe sånt som 4 mb eller noe på CD'en. Kunne jo prøvd å sende den. Endret 19. desember 2003 av gafflek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå