Northlander Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Hei. Er det noen tech/HiFi guruer her som vet om det er mulig å koble Sony WH1000'ene via bluetooth til Denon AVR-1912??? In case, hva trenger jeg, og hvordan gjør jeg det? Jeg kan jo styre volum og slikt via bluetooth fra mobil/pc, men finner ingen plass under settings jeg kan koble til hodetelefoner.. Northy Endret 11. oktober 2018 av Northlander Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hei. Er det noen tech/HiFi guruer her som vet om det er mulig å koble Sony WH1000'ene via bluetooth til Denon AVR-1912??? In case, hva trenger jeg, og hvordan gjør jeg det? Jeg kan jo styre volum og slikt via bluetooth fra mobil/pc, men finner ingen plass under settings jeg kan koble til hodetelefoner.. Northy Den reciveren er såpass gammel at den har ikke BT. Eneste muligheten er vel ett adapter av noe slag. Lenke til kommentar
Northlander Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2018 Den reciveren er såpass gammel at den har ikke BT. Eneste muligheten er vel ett adapter av noe slag. Takker for svar. Tror du det holder å smekke inn ett USB BT adapter, og så er det plug and play? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Takker for svar. Tror du det holder å smekke inn ett USB BT adapter, og så er det plug and play? Tviler på at det vil fungere. Du må nok ha ett som plugges i hodetelefonutgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå