Merlin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ATI´s nye drivere Catalyst 3.10 er nå ute og kan lastes ned fra www.ati.com Har ikke testa enda men regner med at de er bra. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hm? nå surrer jeg her! trodde siste versjon var 3.9 ? Derfor måtte neste bli 4x ?Kan noen forklare meg dette? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det kan enkelt forklares med at sånn er det bare. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vet ikke hva ATi driver med, men kanskje de starter med 3.10, etter 3.9? 3.1 - 3.9; 3.10 - 3.90? Laster ned driveren nå... det ser ut som det er en nyere en ihvertfall. (7.962 tror jeg). Jaja, leste noen fixer som hadde blitt gjort... (Call Of Duty f.eks.) Får håpe disse ogsåå fungerer bra! Btw. Til dere som klager over at de nye driverne til ATi funker dårligere enn de eldre, så står det faktsisk på sidene til ATi, at det bare trengs oppdatering, hvis det ikke fungerer perfekt... (Som om det noen gang gjør det ) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) er så enkelt som at det første tallet, altså 3 i disse dager står får år 2003, neste år altså 2004 får vi catalyst 4xx værre er det ikke + at det er allerede 2 andre tråder ute, denne bløe startet mye senere, hadde dere søkt litt, her er den ene tråden her den andre her Endret 18. desember 2003 av Goodall Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 er det ikke bare demoversjonen til 3.10 eller er fullversjonen kommet ut nå? Bruker demoversjonen og de funker bra de. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 er det ikke bare demoversjonen til 3.10 eller er fullversjonen kommet ut nå?Bruker demoversjonen og de funker bra de. Catalyst 3.10 WHQL ("fullversjonen") kom ut i går kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå