LarZen Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Spilte endel igår og fant ut at det her gidder jeg ikke. Fikke heldigvis en refund av Microsoft. Begynte på Fallout 4 igjen idag og det er jo bedre på alle måter. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) de klagene som man hører her minner meg om da morrowind var ny, da hørte man at kombatten var dårlig, masse bugs, animasjonene sugde, grafikken så ut som hundebasj osv, jaja synd for dere som har kjøpt fallout 76 men som ikke liker spillet lol Endret 18. november 2018 av konspirasjonsteorist Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 3 atom bomber på en gang fikk vist serveren til å ta en liten pause. Kult når det smeller da! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Ok. Nå er vi i Mai og spillet har blitt patchet en god del. 188 kr for PC key hos Livekort.no. Er det verdt det for meg som liker Fallout serien? Finnes det i det hele tatt en historie med litt dybde her? Fraksjoner osv, slik vi har sett i tidligere spill? Lenke til kommentar
elborgo Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Testet det når det var trial en uke... må si jeg ble positivt overrasket. Det var ikke så ille som hylekoret skal ha det til. Om du likte Fallout 4 og savner coop eller PVP så kan det godt hende det funker. 1 Lenke til kommentar
HaggbartSlark Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Kjøpte det i mai etter først å ha vært litt skuffet over Fallout 4 (mest fordi de tre tidligere + New Vegas var så fantastiske), og deretter skuffet over at det var online (spiller ikke onlinespill). Ryktene begynte å gå om at spillet var blitt mye bedre, og det kan jeg bekrefte etter 200 timer spilling. En fantastisk verden, faktisk meget bra storytelling og bedre rpg-elementer enn 4 imho. I starten virker det litt tomt og kjedelig, men gå rundt og oppdag verdenen - den er enorm og spennende - og du vil raskt bli hekta. Veldig bra community også, 99 av 100 du møter og interagerer med er superhyggelige. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Spillet er jo patchet opp en del og har fått mer innhold. Har det liggende da det lå i bundle men det er foreløpig ikke aktivert. Foretrekker faktisk å migrere halvspilte Fallout 3 til ny maskin og spille ferdig den og ta New Vegas og 4 før jeg ser på 76. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 188 kr for PC key hos Livekort.no. Er det verdt det for meg som liker Fallout serien? Finnes det i det hele tatt en historie med litt dybde her? Fraksjoner osv, slik vi har sett i tidligere spill? om du liker fallout universe saa vil du like fo76, spilt siden beta I November 2018 og kan si at spillet er saa godt som fullversjon naa. ellers foelger jeg nesten aldri historie I online spill saa kan ikke si noe om dette Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Men vil ikke dette spillet uansett komme til kort for veldig mange så lenge det ikke er mennesker i verdenen? Jeg driver for tiden med en ny gjennomspilling av Fallout 4, og det ville vært en nitrist oppøevelse uten noen menneskelige NPCer, for min del. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Sånn jeg forstod det er det kommet en gratis DLC som er med NPCer som i tidligere Fallout-spill. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Sånn jeg forstod det er det kommet en gratis DLC som er med NPCer som i tidligere Fallout-spill. Det høres rått ut! Om de kan få inn NPCer på samme måte som i Fallout 4 blir det fort kjøp for min del. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Er vel for å prøve og rette opp litt i den massive kritikken de har fått av folk som liker de foregående spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå