AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hei! har de siste tre dagene hatt brunt utflod... Ser egentlig ikke ut som gammelt blod, da det har mer fargen til det som kommer ut av den andre åpningen (beklager for tmi...) enn det, men ikke vet jeg. Noen som vet hva dette er? Lest at det kan være mellomblødning, og også lest at det kan være klamydia?.... Har kun hatt sex med en fast partner, siste gang for to uker siden, da hadde jeg også mensen. Bare lurer på om dette er noe som er "verdt" å dra til legen med. Har flyttet så har ikke fastlege her (enda), og vil jo ikke akkurat dra dit uten grunn. Anonymous poster hash: 52025...e7a Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 https://www.ung.no/oss/pubertet/21393.html Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har hatt mellomblødninger i over to uker nå pga prevansjonen jeg går på, hvor gammel er du? Går du på p-piller eller noe sånt? Husk at mensen er irriterende og kan være uregelmessig og dum til tider uten noen spesiell grunn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg har hatt mellomblødninger i over to uker nå pga prevansjonen jeg går på, hvor gammel er du? Går du på p-piller eller noe sånt? Husk at mensen er irriterende og kan være uregelmessig og dum til tider uten noen spesiell grunn Er 20, går ikke på noe prevensjon ... Anonymous poster hash: 52025...e7a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå