Niklasp Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Netflix-konkurrenten kommer «tidlig neste år».Apples TV-innhold kan bli gratis for alle med et Apple-produkt Lenke til kommentar
AndersHu Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 HBO Nordic integrerte med TV-appen for 2 måneder siden. Lenke til kommentar
Rasinycon Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Ville dette være tilgjengelig til alle serier i iTunes eller noe? Strømmetjenester innholder jo masse serier. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2018 HBO Nordic integrerte med TV-appen for 2 måneder siden. Takk! Har oppdatert saken Lenke til kommentar
Nissenakke Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Dersom ryktene stemmer om Tim Cook og Apples intensjon om å gjøre tjenesten så "uskyldsren" og familievennlig som mulig (som nevnt i denne artikkelen også), tror jeg at jeg klarer meg uten:https://gizmodo.com/apples-upcoming-streaming-service-is-reportedly-so-blan-1829249910 Greit at man ikke skal ha masse sex og blod i alle serier, men hvis nivået er "uff, vi kan ikke ha en person som holder en pistol", så blir det kanskje litt tamt. Og såpass stor kreativ innblanding fra sjefene i firmaet borger sjelden for god kreativ utfoldelse for de som lager seriene. Endret 11. oktober 2018 av Nissenakke 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Ville dette være tilgjengelig til alle serier i iTunes eller noe? Strømmetjenester innholder jo masse serier.Nei, det er kun snakk om Apples egenproduserte innhold, som per dags dato er så og si ikke-eksisterende. Det ryktes om større serier etterhvert da. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Apple og ordet gratis harmonerer ikke i mitt hode... 4 Lenke til kommentar
9KMKAC11 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Bare vent, nå kommer de sikkert til å sette prisene på produktene sine opp 2 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Bare vent, nå kommer de sikkert til å sette prisene på produktene sine opp Det har de jo gjort hvert år i alle år, så når neste prisøkning kommer så kan du ikke si det er pga dette. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Apple og ordet gratis harmonerer ikke i mitt hode...Apple TV gir jo i utgangspunktet veldig mye for pengene, og har i praksis ingen konkurranse. Så Apple og rimelig/gratis passer ganske bra i dette tilfellet Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Er ikke det konkurransevridende? Lenke til kommentar
WH8YZ81U Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Apple og ordet gratis harmonerer ikke i mitt hode... De av oss som kjenner Apple litt vet at Apple har gitt bort gratis software i årevis, inkludert: - Mac OS X - Pages - Numbers - Keynote - iPhoto - iMovie - iDVD - iWeb - GarageBand - Darwin Blir helt matt av kunnskapsløsheten til enkelte... Det sagt, tviler jeg selv på at alle episoder av alle seriene Apple nå lager blir gratis for alltid. Men vi får vente og se 2 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 De av oss som kjenner Apple litt vet at Apple har gitt bort gratis software i årevis, inkludert: - Mac OS X - Pages - Numbers - Keynote - iPhoto - iMovie - iDVD - iWeb - GarageBand - Darwin Blir helt matt av kunnskapsløsheten til enkelte... Det sagt, tviler jeg selv på at alle episoder av alle seriene Apple nå lager blir gratis for alltid. Men vi får vente og se Gratis er det vel ikke, man må jo kjøpe en Mac til mange flere tusenlapper enn en tilsvarende PC for å få disse programmene "gratis". 1 Lenke til kommentar
HrOnsdag Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Gratis er det vel ikke, man må jo kjøpe en Mac til mange flere tusenlapper enn en tilsvarende PC for å få disse programmene "gratis". Det holder med en iPhone for de fleste av dem... Lenke til kommentar
wahwahwah Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Apple TV gir jo i utgangspunktet veldig mye for pengene, og har i praksis ingen konkurranse. Så Apple og rimelig/gratis passer ganske bra i dette tilfellet Ingen konkurranse? Hva med Chromecast som koster en brøkdel? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Ingen konkurranse? Hva med Chromecast som koster en brøkdel? Kan en sammenligne Chromecast og Apple TV da? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 De av oss som kjenner Apple litt vet at Apple har gitt bort gratis software i årevis, inkludert: - Mac OS X - Pages - Numbers - Keynote - iPhoto - iMovie - iDVD - iWeb - GarageBand - Darwin Blir helt matt av kunnskapsløsheten til enkelte... Det sagt, tviler jeg selv på at alle episoder av alle seriene Apple nå lager blir gratis for alltid. Men vi får vente og se Joda, jeg legger meg flat for det du skriver her. Innlegget mitt var vel litt i frustrasjon over de x antall tusen jeg har tillat meg selv å svi av på diverse appleprodukter, både til meg selv og familien de siste årene. Lenke til kommentar
wahwahwah Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Kan en sammenligne Chromecast og Apple TV da? Elkjøp velger vertfall å gjør det sammen med mange andre. Så jeg tror svaret på ditt spørsmål er: Ja. Men du kan kanskje fortelle meg hva som er differensiatoriene som gjør at man ikke kan sammenligne dem? Selv om man egentlig kan sammenligne selv om der finnes differensiatorer. morsomme greier det derre. Endret 12. oktober 2018 av wahwahwah Lenke til kommentar
bbios Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Elkjøp velger vertfall å gjør det sammen med mange andre. Så jeg tror svaret på ditt spørsmål er: Ja. Men du kan kanskje fortelle meg hva som er differensiatoriene som gjør at man ikke kan sammenligne dem? Selv om man egentlig kan sammenligne selv om der finnes differensiatorer. morsomme greier det derre. er ik chromecast avhengig av å bli «drevet» av en mobil el nettbrett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg