sjefen_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 For å få det strøkent tar du å bruker littt grov rubbing etter papir, og så polering. Autosol skal visst gjøre ting blankt også Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Artic, vet det. Men det var mest naturliglys ute, den stod der i ca 2 min Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Det blir pent det der, men tror du skal holde deg innendørs med det. Det skal ikke mye fuktighet til før det begynner å ruste! Det samme tenkte jeg på.. Men ellers: Sykt bra kabinett dette kommer til og bli smell fett!! Endret 4. januar 2004 av tobiass1 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Driver fortiden å pusser siden, men det ser ut som det har blitt en del ujevnheter slik at en liten del er lysere eller mørkere enn en annen del.. Må få løst dette Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Begynner å ligne på et Lian Li kabinett Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg og har pusset et kabinett lot det stå ute i garasjen(uten port) i en natt, resultatet var at jeg måtte pusse ganske masse rust, men på det brukte jeg kun p120 og litt p180 til finishen(ville ha slike "riper"som du får med gråv pussing), det ble ganske stiligt etter et par lag klarlakk Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 når kommer du med flere bilder da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Forhåpentligvis ikke så lenge til.. Men vil helst vise det beste vetu Edit: Skal jobbe med det imorgen og tar da noen bilder.. Men jeg starter på skolen igjen på mandag.. Så vet ikke om det blir så mye bilder midt i uka.. Men vi får se! Endret 5. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Sorry for treg oppdatering! Men nå har jeg faktisk fått teken på det å fjerne de "ujevnhetene"! Har fått vekk nesten alle og fin pusset nesten halve siden (ja, det tar tid ) Bilde 1 - Her har jeg nettop startet med å få vekk ujevnhetene ved å bruke veldig grov børste faktisk! Har desverre ikke et rent bilde av bare ujevnheter, men du kan se anntydninger på bilde nr 2. Bilde 2 - Her jeg såvidt start å finpusse litt.. på høyre side av døren kan du tydelig se "flekker" eller ujevnheter som jeg liker å kalle det.. uffufff Avsluttning - Ja, der ser du både litt av topp og side Blir bra dette? Avsluttning2 - Enda et sånn avsluttnings bilde.. Tror det blir mer modding til uka.. Får se om jeg får kjøpt mer 400 papir.. Det er det jeg trenger nu Endret 11. januar 2004 av sparks Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) ser bra ut venter spent på resten Endret 11. januar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis dere vil kan jeg begynne å heller legge et lite thumb til hvert bilde neste gang.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Høres bra ut med thumbs. Det er nesten et krav for å skrive i worklogs - se reglene på toppen. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hadde glemt dene artikkelen på bit-tech.. han gjør noe av det samme som deg, ta en titt på den.. artikkelen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Takk for fin artikkel! Fikk noen fine tips nu På fredag skal jeg kjøpe plenty av stuff på jernia vil jeg tro Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nice, vurderer å modde hp maskina til fatter......... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nice, vurderer å modde hp maskina til fatter......... Bilder, bilder, bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå