sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 btw, bildene er ganske dårlige da lyset i taket er veldig gult og ikke så hvitt og "sterilt".. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ah.. ser det er mye gøy man kan gjøre med et siemens-kabinett! Hvis du polerer det når du er ferdig så burde det jo virkelig bli "glansfullt" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Skal olje det og waxe det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skal olje det og waxe det Ta bikinilinjen dens også, er du snill... Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 nice LIAN LI mod Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Heh, skal ta bikinilinjen Harry - Det er ikke et lianli kabinett.. er et gammelt siemens kabinett som moddes Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 SSer ut som det kan bli pent det der Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det Fujitsu Siemens ( scaleo600 ) kabinettet der er litt i det "vinglete" orginalt, hvordan er det etter at du har pusset det?? Har nemlig mange av dem liggende under benken på jobben som jeg alltid har hatt litt lyst til å modde men ikke tatt meg tid til det! Bra jobbet forresten! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ser bra ut! Keep up the good work Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Pri, sålangt virker det stødig, har bare pusset toppen though.. Skal si ifra om det blir værre.. Imorgen kommer jeg nok til å grovpusse hele skiten.. Har nemlig litt tid da Må nok kjøpe mer smegelpapir.. Har brukt opp mitt 1200 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Skal ta bilder av kabisset nå med den gamle fronten.. Og så kan dere gi meg ideèr.. Selvom jeg har en genial en selv Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ok, dette er idèen på fronten: Skal pusse ned alle sånne ting som stikker ut, gjøre alt om til børstet "stål". Så skal jeg skjære ut et hull der de viftehullene er, sette på en fin grill (ikke en harry en med biohazard merke eller no, men sånn veldig samlet gitter) Så skal jeg lage hull i plexi glasset til cdroms og alt.. Da blir det seff litt stygt når man kan se alt det andre metallet som bare er der, da skal jeg prøve å spraye det med sånn "frosset" effekt slik du ser på mozell flasken og slikt.. HUSK: Jeg skal ikke bruke den fronten som er der nu da, den skal da kastes seff.. Seff skal dette bli rimelig.. I hope Hva syntes dere? Her er bildene: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jau, blir da noe dette. keep up the good work Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja dette kan bli aldri så veldig pent Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Skal snart få på meg jobbebuksa og komme meg ut i garasjen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ok, litt skuffende dag dette.. Har nå grovpussa hele siden og kjørt over med en børste, men børsta var så slitt at den ikke tok ordentlig, det fant jeg ikke ut før jeg gikk på med smegelpapiret.. Så jeg må kjøre om igjen med børsta.. Bilder kommer ikveld.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Keep on sparks! Det begynner å dra seg til nå Jeg håper bare ikke du har tenkt deg vindu og masse lys og drit...Det blir for jalla...Alle har det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Seff not Men istad fikk jeg finpussa toppen delux Bilder Her har du siden, de vanndråpene (svarte) er bare vann Og det siste krembildet: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det blir pent det der, men tror du skal holde deg innendørs med det. Det skal ikke mye fuktighet til før det begynner å ruste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå