sparks Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Planen er å få det "kromet" ved å pusse en hel del, sette plexi i siden.. Så får vi se hva tiden bringer.. Slik så det ut rett etter jeg begynt å pusse.. Så fikk jeg tak i et verktøy, og begynt å pusse toppen ordentlig! (PS, har bare begynt med grovt papir, mer senere..) Begynt å pusse og det gikk ganske greit.. tok litt tid though Der jeg skal sette inn plexi glass ser det slik ut (ringen har alltid vært der så det passer jo perfekt!) Etter en times arbeid så det slik ut. og hånda: PS: MER KOMMER SENERE! Endret 17. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 det var en god begynnelse.. kan bli fedt.. ps danser du mye på dansematten? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ikke den, men vi har en logic 3 matte her.. og oslo bowling seff.,... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 alle begynnelser ser ut til å være gode, det er etter hvert som det tar form en ser hva en har gjort (Ikke det at ditt er døds dømt altså ) Keep up the good work Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 min første ble ett monster(ikke godt ment) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Dette er min første case mod SKal se om jeg ikke får gjort noe imorgen.. Pappa kommer med smygel papir da Men må få pussa heile skiten først Lenke til kommentar
Flames Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Kan bli bra dette her! Ser ut som du bruker samme kabinett som jeg brukte til pelsdyret mitt. Genialt kabinett for modding! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Ser slik ut, men jeg sliter litt egentlig.. Jeg mangler nemlig de 5 1/2 rektanglene man kan fylle de tomme plassene med ! Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Ser slik ut, men jeg sliter litt egentlig.. Jeg mangler nemlig de 5 1/2 rektanglene man kan fylle de tomme plassene med ! Kjøp deg noen plater med alu, tykkelse etter egen smak. Puss dem på samme måte som du har pusset resten av kabinettet, og sett inn. Gjerne få dem ferdigsaget når du handler, så slipper du å pese med rette vinkler etc. Hele fronten hadde jo blitt fin med en hel-dekkende aluplate f-eks. Aluminium handler du hos en blikkenslager, se i gulesider etter ventilasjonsverksteder i ditt nærområde. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hmm.. ja du kan jo gjøre som Grimnar sier. Front av aluminium kan bli fett Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det hadde hvert fett med en unik front ja Hva med å kutte vekk "rillene" som er forran viftene? Så bråker det mindre og du får mer luft gjennom. Også kan du jo eventuelt lage en fet grill til å ha forran på ev. "customfronten" Bare forslag da.. Lykke til videre Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Takk, skal prøve å lage en fet front ja, men må en del fiksing til, vi får se om pengene strekker til Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Så ut til å bli bra det der.... Lykke til videre. mvh ballemann Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ser bra ut.. Lykket til videre.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 blir det noe fremgang med kabinettet da? lengter etter flere bilder her... mvh balleMann Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 blir det noe fremgang med kabinettet da? lengter etter flere bilder her... der sa du det ballemann! lengter etter flere bilder! (ps: flere worklogs generellt hadde vært fint) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Hah! Nå gutter og jenter Nå blir bra, har tatt bilder med kameraet er tom for batteri, driver bare med toppen fortiden, for å teste om det blir bra og jeg kan si ett ord. Lian-Li Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jenter? du? hakke sett noen jenter inne på forumet jeg Men fyr om noen bilder når batteria er ferdige da.... GOD JUL mvh BalleMann Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Here it comes (PS, er ikke heelt ferdig, skal kjøre en gang til over med 1200/2000 for å få vekk noen småriper og husk, har bare tatt toppen!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå