Serpentbane Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det finnes ingen softwarebegrenset 90, såvidt meg bekjent. De som hadde 90 i bestilling når 100 ble lansert, fikk tilbudet om å oppgradere mot betaling. Det var også snakk om å tilby ettermontering av 100, men det er / var svært kostbart.Usikker, men mener det lå biler på finn der man hevdet man kunne oppgradere... Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Du liker å kommentere her som er for din egen fordel. Men når du ser at du har tatt feil så kritiserer du motparten. Hvem som er sakelig her kan man begynne å lure på. Hva babler du om? Feil? Kritiserer motparten? En kan iallefall se hvem som er totalt usaklig her.. Hva med å holde seg til emnet i første omgang? Jeg må bare le av deg, les alle innleggene dine på nytt igjen fra start til slutt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg må bare le av deg, les alle innleggene dine på nytt igjen fra start til slutt. Godt du fikk le litt da, det er viktig. Men jeg trenger ikke det da jeg husker hva jeg har skrevet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg har blitt lurt, da jeg kjøpte Pickup, hvor jeg fikk med baksetene, men fikk ikke lov til å montere de, da de vil ha ~100k fra meg først Svært liten forskjell fra Tesla og det Norge gjør med bakseteavgiften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå