tomcse Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Heisann Jeg har fått en MAC av kusina mi, med en tilhørende 21-tommers skjerm som det visstnok står "Apple" på. Har ikke hentet utstyret ennå, men jeg lurer på om jeg kan bruke denne 21-tommeren på min PC? MAC'en vil ikke bli i bruk da jeg ikke har stor nytte av den. Det er en kraftig oppgradert MAC fra siste halvdel av 90-tallet forøvrig, med en prosessor på 2xx MHz. Noen interessert forresten? Uansett: Finnes det adaptere slik at jeg kan bruke MAC'skjermen på PC'en min? Noen som har prøvd? :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Ikke det at jeg vet noe særlig, for det gjør jeg ikke, men er det ikke kanskje samme plugg/kontakt/whatever på Mac-skjermer og PC-skjermer? Bruker samme type skjermer på G4-boksene her på skolen, som vi bruker på PC'ene... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Sjekk her: http://www.cablesnmor.com/mac-to-pc.html Eller ta eit søk på "mac monitor pc" på google. Det er visstnok ikkje heilt trivielt å få det til på eldre mac-skjermar, ettersom desse brukar andre synkroniserings-modi enn pc-vga. Lenke til kommentar
walestr Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei Det går vanligvis greit å bruke Mac skjerm på PC. Du trenger bare en overgang til skjermkabelen. apple skjermer er meget klare og fine farger. og 21" er slett ikke å forakte. Lykke til Roger [email protected] Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Takk for gode tips :smile: Jeg har nå kjøpt overgang og skal hente skjermen snart _________________ Mvh Tom Christian Setsaas Windows XP Pro Abit KT7A-RAID Athlon T-bird 1400@1600 512Mb PC133 Asus GeForce 2 Pro 120Gb WD Caviar 8Mb + 6,4Gb Quantum Swiftech Vannkjøling Aopen HX08 [ Denne Melding var redigert av: tomcse på 2002-03-05 20:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå