Marvil Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bruker FrontPage (ja døm i vei, jeg liker det.) til den nye siden, men når jeg setter inn et bilde, så har fargen forandra seg.. I PhotoShop står det at fargen er #333333, men når jeg setter det inn på siden er fargen endra til #363636.. Hva er feil her..? Fila er .gif, men har andre .gif-filer med samma fargen som går helt fint å sette inn.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Så lenge det er et bilde, har det ikke noe med FP å gjøre. Om du åpner bildet på ny i PS, er fargen den rette da? Vil nok tro at du har gjort noe galt med lagringen i PS. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Kan det ha noe med Resolution pixel/inch å gjøre..? Tror ikke det hadde noe med lagringa å gjøre.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) har opplevd noe av det samme i deamwaver. det jeg tror skjer der er at den saken som du kan velge farger med (klikk på det du vil ha samme farge som saken) at den er unøyaktig. denne er nok mer nøyaktig i PS siden det er et rent farge program regner med at du ikke ser fargeforskjeller.. Endret 17. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ja det stemmer. Verdiene er litt småforskjellige har jeg sett, men om jeg prøver å bytte farge så blir det det samme gamle i FP.. Hva skal jeg gjøre..? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 vet ikke helt om jeg får tak i problemet. ser du fargeforskjeller? fra PS til FP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 vet ikke helt om jeg får tak i problemet. ser du fargeforskjeller? fra PS til FP Ja det er fargeforskjeller når jeg setter bildet inn i FP.. Rimelig irriterende når jeg ikke finner ut hva som er feil.. Kan det ha noe med Greyscale/RGB-Color, evt Resolution px/inch? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kommer ikke på noe for øyeblikket, men kan se på det igjen i morgen. har du testet å lage et nytt dokument for så å legge inn i FP? mulig du bare har gjort en feil i den ene filen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hm.. Det gikk når bildet ble RGB-color.. Jaja. Nå funker det vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå