Mørbradbiff Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Hei, I jobben er jeg vant med engelsk office pakke med engelske hurtigtaster. På egen pc har jeg Norsk versjon. Med norske hurtigtaster. Jeg klikker litt i vinkel hver gang jeg skal bruke hurtigtaster på norsk office. f.eks:"ctrl +B" er utheving på engelsk. Som er "navigasjon" på norsk. (Utheving er "ctrl+ F" på norsk)"ctrl +F" er søk på engelsk. og fet skrift på norsk etc....Er der noen muligheter å bytte til engelske standard hurtigtaster og samtidig beholde norsk språk?MS office 365 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Er der noen muligheter å bytte til engelske standard hurtigtaster og samtidig beholde norsk språk? Nei dessverre. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Samme irritasjon her, også at formler ikke er like på engelsk og norsk, må jo ofte Google for å finne ut hva den heter på norsk. Burde absolutt vært et valg 1 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Samme irritasjon her, også at formler ikke er like på engelsk og norsk, må jo ofte Google for å finne ut hva den heter på norsk. Burde absolutt vært et valg Ja nesten alt av Excelløsninger på nettet er på engelsk. Men akkurat dette kan jeg hjelpe med. I denne tråden finner du min formeloversetter https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1800648 Beste hilsen Harald 1 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2018 Det endte med at jeg installerte engelsk språkpakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå