steinjarle Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Nå blir det endelig mulig å skifte brukernavn på Playstation Network Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Håper det blir noe lignende som systemet Steam har. Slik at flere kan hete det samme. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 10 føkkings dollar for å bytte brukernavn? Latterlig! Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Yesss! Endelig kan jeg bytte vekk xX_ShadowHunter_Xx fra da jeg var 16. Lenke til kommentar
D2531VIA Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 10 føkkings dollar for å bytte brukernavn? Latterlig! Jeg ser ikke problemet. Vil du ikke betale for en tjeneste som ikke er obligatorisk behøver du altså ikke å betale. Dessuten er første endring du foretar deg gratis. 5 Lenke til kommentar
Rubirosa Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg ser ikke problemet. Vil du ikke betale for en tjeneste som ikke er obligatorisk behøver du altså ikke å betale. Dessuten er første endring du foretar deg gratis. At du ikke ser problemet betyr ikke at det ikke er latterlig, for det er det. 10 dollar for å skifte brukernavn er helt hinsides. Spesielt når man tenker på hvor mye penger vi spyr inn i Sony fra før. 2 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg ser ikke problemet. Vil du ikke betale for en tjeneste som ikke er obligatorisk behøver du altså ikke å betale. Dessuten er første endring du foretar deg gratis.At du ikke ser problemet betyr ikke at det ikke er latterlig, for det er det.10 dollar for å skifte brukernavn er helt hinsides. Spesielt når man tenker på hvor mye penger vi spyr inn i Sony fra før. Mest sannsynlig gjøres denne tjenesten manuelt, de har sliti lenge med å implementere det. I wow er alt automatisk og koster over det dobbelte 3 Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 10 føkkings dollar for å bytte brukernavn? Latterlig! Samme som det koster å endre gamertag hos Microsoft, så jeg regner med det er noe av grunnen. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Grunnen til at det koster penger å bytte gamertag er for at man ikke skal utnytte systemet - for da kunne man jo bytta gamertag like ofte som humøret endrer seg. 5 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Samme som det koster å endre gamertag hos Microsoft, så jeg regner med det er noe av grunnen. Men igjen, den første gangen er gratis. Skulle gamertaggen min og hørte mye dritt om at det koster penger, så det var gratis første gangen og ble litt lettet. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg ser ikke problemet. Vil du ikke betale for en tjeneste som ikke er obligatorisk behøver du altså ikke å betale. Dessuten er første endring du foretar deg gratis.At du ikke ser problemet betyr ikke at det ikke er latterlig, for det er det.10 dollar for å skifte brukernavn er helt hinsides. Spesielt når man tenker på hvor mye penger vi spyr inn i Sony fra før. XBOX tar det samme. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Ganske latterlig at de tar betalt for det, burde heller ha gått for samme system som Steam. Da hadde de knust xbox enda mer enn det de allerede gjør. Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Etterlengtet? Det er jo så mange andre funksjoner som kunne ha vært mer nyttig. Et pluss med dette er jo at man kan skaffe seg et unikt nick og selge videre. Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Var forresten såpass smart at jeg valgte ut et brukernavn jeg aldri vil bytte ut når jeg først lagde min ps4 bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå