riaahater Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Halloen!! Jeg bare vil sikre at PCen min får den kjølingen har fortjener : Jeg har: En kjøler på prossesoren (nai, sier jeg det??) En kjøler på strømforsyninga En kjøler på kabinettet En kjøler på hardisken (kjøpt billig på Chlas Olsson) En kjøler jeg fikk av en kamerat helt gratis, som jeg har festa på et annet plass i kabinettet. Holder dette for å få en pc som holder seg "frisk"?? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 skulle nok holde dette ja. Pass på å koble viftene til strømmen da Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Hehe, jeg hører dem summe.... Jeg åpner kabinettet og ser for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvor mange grader er det på cpu'n din? Lenke til kommentar
riaahater Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 hM..... 48 Grader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå