PgUp Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg merker at bilen, en polo 2014 mod, knirker litt i fjæringa over fartshumper. Ikke alltid, men det skjer av og til. Meker også at det knirker litt når jeg svinger med rattet til tider, spesielt når jeg skal kjøre den ut fra parkeringsplass og må vri den rundt. Jeg lurer på om dette er noe som jeg burde gå til service med? Hadde den relativt nylig på service og eu-godkjenning for 1.5 mnd siden ca uten at de fant noen problemer. Tenker det kanskje er lurt å sjekke opp og mulig det kan gå på garantien? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Det kan være dårlige ledd og foringer i forstilling, eller det kan være topplager på fjæring. Vi snakker nok mest sannsynlig om slitedeler, med mindre det er topplager. Så om du ikke skal gå under bilen og grave selv så må du nok på verksted uansett. Endret 10. oktober 2018 av Gavekort Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Er det garanti på bilen, så drar du til VW og sjekker det opp, enkelt og greit. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Høres mest ut som topplager på fjærbein fremme. Greit å få sjekket ut for hvis topplager skjærer seg har det lett for å ta fjæra i samme slengen. Da blir det både dobbelt så dyrt, og du kan bli stående med knekt fjær et eller annet upraktisk sted (skjer som regel ved parkering eller trang manøvrering). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå