ilpostino Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Jeg har tittet litt på NZXT H200 og liker den. Det står i spesifikasjonen at den passer til GPU som er maks 325 mm lang men hvor tykk / mange spor kan en ha i den? Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) 2 spor i følge bildene i linken din. Det står også i spesifikasjonene under "ekspansjons spor". Hvilket kort tenkte du å ha i den? Endret 10. oktober 2018 av PHCTF Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 2 spor i følge bildene i linken din. Det står også i spesifikasjonene under "ekspansjons spor". Hvilket kort tenkte du å ha i den? Per nå har jeg ASUS GeForce GTX 1070, muligens en 2070 med tiden men da blir det sikkert veldig tight med plass. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Da skulle det ikke være noe problem. Ser at de fleste OEM-kortene av 2080 er under 30 cm lange. Et 2070-kort er ikke noe problem å kjøle ned i en slik case så fremt du ikke skal overklokke noe særlig, og et 2070-kort er ikke lengre enn et 2080. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 Det er i og for seg ikke lengden på de jeg er bekymret over men hvor mange slots på HK de dekker. Dekker skjermkortet mer enn 2 slots blir det vel fort problemer med plassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå