bzzlink Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Folk har virkelig alt de trenger for å styre ting med stemmen allerede: Telefonen. Trådløs til og med! Og Folk har virkelig alt de trenger for å høre svaret: Telefonen. Aldri langt unna. Folk har andre behov enn deg. 2 åringen her i huset slo av lyset på rommet sitt selv idag. Og hun har ikke telefon. Ikke når hun opp til lysbryteren heller 5 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Skal heldigvis ikke ha sånt fjas hjemme Good for you, andre, som meg, har hatt Google Home i huset i månedsvis og ville ikke levd uten. Taleassistent har alle idag i hånden til en hver tid. Og høyttalere har vel de fleste også? Så det siste man trenger er vel en plastikk monohøyttaler? Men neida: - "Ola, det har kommet et nytt produkt: Mono Smarthøyttaler!" -"Hva kan den som ikke våre Dali Reference kan da Kari?" -"Aner ikke, men kjøp en før naboene får seg en! Og kast de der svære Dali'ene i samme slengen, for denne nye skal være skikkelig god!" Det er faktisk det første man trenger. Det er pes å dra opp telefonen til alt, lurer man på noe, feks. når dama sier "Seriøst så lite Kylie ser ut?!" så kan man si "Hey google, hvor høy er Kylie Minogue" og du får svaret på sekundet. Det er praktisk. Og før du går ut døra om morgenen, "Hey google, blir det regn idag?" osv osv. med integrering til masse andre enheter kan den styre lys, støvsugeren, osv osv. Og siden du nevnte Dali, frontkanalene mine er Beolab 9.. Ser fortsatt nytten i en Google Home Mini, men bruker den ikke til å spille musikk Kan jeg snakke både norsk og engelsk til Google? Jeg vil gjerne ha begge muligheter avhengig av hva man skal ha tak i. Yepp! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Kan jeg snakke både norsk og engelsk til Google? Jeg vil gjerne ha begge muligheter avhengig av hva man skal ha tak i. Går helt fint. Jeg bruker det hos meg. Norsk som hovedspråk, men engelsk ligger i bakgrunnen. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det er pes å dra opp telefonen til alt Det forklarer egentlig alt for min del... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det forklarer egentlig alt for min del... Ikke alle som sitter med telefonen limt i hånda 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det går an å argumentere for sin mening uten å sutre over hvorfor andre er uenig. Bare sier det før jeg eventuelt begynner å moderere. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Dette er vel kroneksemplet på et produkt der det ikke lønner seg å være early adopter 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Får ikke aktivert det på telefon heller her (Note 9) Fungerer på S9+ etter en oppdatering av appen. Men har uansett deaktivert hele talestyringen. 1 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Hadde vært fint om den kunne styre en IR blaster elns, sånn at man kunne bruker den med "dumme" bokser og. Endret 11. oktober 2018 av Junk Inbox Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Hadde vært fint om den kunne styre en IR blaster elns, sånn at man kunne bruker den med "dumme" bokser og. Det finnes, men da må du ha ekstra enheter tilkoblet. Feks. en sånn. 1 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Det finnes, men da må du ha ekstra enheter tilkoblet. Feks. en sånn. Takker. Flott viss jeg kan be Google Assistant bytte kanal på kabeltv bokser, mute tv'n etc. Endret 11. oktober 2018 av Junk Inbox Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Takker. Flott viss jeg kan be Google Assistant bytte kanal på kabeltv bokser etc. Finnes da programmerbare universal fjernkontroller. Slipper man å risikere å bli avlyttet også Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Finnes da programmerbare universal fjernkontroller. Slipper man å risikere å bli avlyttet også Det har jeg allerede. Poenget var å kunne bruke Google Home for å slippe å gjøre det. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Takker. Flott viss jeg kan be Google Assistant bytte kanal på kabeltv bokser etc.Finnes da programmerbare universal fjernkontroller. Slipper man å risikere å bli avlyttet også Har du pc, telefon eller vært utenfor huset så har du blitt like mye avlyttet som om du har en google høyttaler. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Har du pc, telefon eller vært utenfor huset så har du blitt like mye avlyttet som om du har en google høyttaler. Nope.. Det er feil Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det har jeg allerede. Poenget var å kunne bruke Google Home for å slippe å gjøre det. Bedre med fjernkontroll enn å prate med enheter men hvert sitt valg Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Får se TV2 Hjelper deg, for de skal sjekke om facebook lytter Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Har du pc, telefon eller vært utenfor huset så har du blitt like mye avlyttet som om du har en google høyttaler.Nope.. Det er feil Alle telefoner har innebygd mikrofon. Denne har du ingen anelse om avlytter deg. Samme med de fleste datamaskiner. På de aller fleste veier og omtrent alle butikker finner du videoovervåkning. For ikke å nevne innebygget i nettleser. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Alle telefoner har innebygd mikrofon. Denne har du ingen anelse om avlytter deg. Samme med de fleste datamaskiner. På de aller fleste veier og omtrent alle butikker finner du videoovervåkning. For ikke å nevne innebygget i nettleser. På en mobil velger du tilganger selv. Det gjør man ikke på ting som Google home etc. Har ikke mikrofon på mine PCer. Videoovervåking som går på en lokal server er ikke samme som ett system som går til google, apple osv sine servere. Nettleser velger man også diverse tilganger osv. og er IKKE det samme som mulighet til å kunne avlytte samtaler. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Alle telefoner har innebygd mikrofon. Denne har du ingen anelse om avlytter deg. Samme med de fleste datamaskiner. På de aller fleste veier og omtrent alle butikker finner du videoovervåkning. For ikke å nevne innebygget i nettleser. På en mobil velger du tilganger selv.Det gjør man ikke på ting som Google home etc. Har ikke mikrofon på mine PCer. Videoovervåking som går på en lokal server er ikke samme som ett system som går til google, apple osv sine servere. Nettleser velger man også diverse tilganger osv. og er IKKE det samme som mulighet til å kunne avlytte samtaler. Du kan godt si nei, men det betyr ikke at den holder det den lover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg